temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Takk for tipset, Attpåklatten!!!! De er supre! Like gode og mye billigere enn Pampers og Libero.
♥Snulder Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Hmmm... her har jeg gått glipp av noe!? Hvor kjøper man disse?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 Hvertfall på Kiwi... En pakke med 50 bleier koster 49.90
Gummelillan Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Er de virkelig like gode?? ER nok litt hjernevasket der jeg og har aldri våget å kjøpe annet enn markedslederne. Kanskje jeg skulle prøve å være like vågal... ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 :-) Ja de er like gode om ikke bedre enn markedslederne! Min erfaring med bleier er som følger: Med nr 1 brukte jeg stoffbleier lenge! Tenk det da, 21 år gammel var jeg og var så opptatt av miljø. Etter hvert gikk jeg over til T-bleier med plastikksnipper og greier:-) Med nr.2 hadde Libero og Pampers kommet på markedet og Libero var klart mye bedre enn Pampers. Nå med nr 3 erfarte jeg at Pampers var blitt bedre enn Libero, holdt Hannah tørrere om natten etc, men etter å ha prøvd First Price sine, kommer jeg aldri til å gidde å sponse verken Libero el Pampers mer. Så mye gidder jeg ikke betale for de gilde fargene de bruker, holder mer enn nok med motivene på FirstPrice sine bleier:-) Bleiene er like gode om ikke bedre, de er litt stive, men mykner så fort man bretter de ut.
Gummelillan Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Jøss, da får jeg prøve da og se om jeg ikke får frigjort meg fra hjernevaskinga ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Kanskje du kan spørre i den butikken du vanligvis handler om ikke de kan ta inn disse. Tror det er fritt fram for dem å gjøre det!!
Gummelillan Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 Bunnpris, Meny og Ultra tar også inn FirstPrice-produkter ;-) Spør din lokale kjøpmann!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2006 #11 Skrevet 2. oktober 2006 http://forbrukerportalen.no/Artikler/2006/1137662890.73 Litt info om First Price:-)
ettbarnsmammaen Skrevet 2. oktober 2006 #12 Skrevet 2. oktober 2006 Takk for den linken! Interessant lesestoff. Ante ikke at First Price hadde bleier. Skal jammen prøve de vi også!
moffi Skrevet 2. oktober 2006 #13 Skrevet 2. oktober 2006 Vi har også disse i heimen. De er vel så gode som ordinær Pampers, men holder likevel en ekstra knapp på Pampers active fit på grunn av all strechen i tapen på sidene.. First pricen har også et veldig nusselig design. Små grønne frosker i herleg leik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå