Gå til innhold

First Price bleier...

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for tipset, Attpåklatten!!!! De er supre! Like gode og mye billigere enn Pampers og Libero.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... her har jeg gått glipp av noe!? Hvor kjøper man disse?

Skrevet

Hvertfall på Kiwi... En pakke med 50 bleier koster 49.90

Skrevet

Er de virkelig like gode?? ER nok litt hjernevasket der jeg og har aldri våget å kjøpe annet enn markedslederne. Kanskje jeg skulle prøve å være like vågal... ;-)

Skrevet

:-) Ja de er like gode om ikke bedre enn markedslederne! Min erfaring med bleier er som følger:

Med nr 1 brukte jeg stoffbleier lenge! Tenk det da, 21 år gammel var jeg og var så opptatt av miljø. Etter hvert gikk jeg over til T-bleier med plastikksnipper og greier:-) Med nr.2 hadde Libero og Pampers kommet på markedet og Libero var klart mye bedre enn Pampers. Nå med nr 3 erfarte jeg at Pampers var blitt bedre enn Libero, holdt Hannah tørrere om natten etc, men etter å ha prøvd First Price sine, kommer jeg aldri til å gidde å sponse verken Libero el Pampers mer. Så mye gidder jeg ikke betale for de gilde fargene de bruker, holder mer enn nok med motivene på FirstPrice sine bleier:-) Bleiene er like gode om ikke bedre, de er litt stive, men mykner så fort man bretter de ut.

Skrevet

Jøss, da får jeg prøve da og se om jeg ikke får frigjort meg fra hjernevaskinga ;-)

Skrevet

Buhu... langt til Kiwi her jeg bor:(

Skrevet

Kanskje du kan spørre i den butikken du vanligvis handler om ikke de kan ta inn disse. Tror det er fritt fram for dem å gjøre det!!

Skrevet

Bunnpris, Meny og Ultra tar også inn FirstPrice-produkter ;-) Spør din lokale kjøpmann!

Skrevet

Takk for den linken! Interessant lesestoff. Ante ikke at First Price hadde bleier. Skal jammen prøve de vi også!

Skrevet

Vi har også disse i heimen. De er vel så gode som ordinær Pampers, men holder likevel en ekstra knapp på Pampers active fit på grunn av all strechen i tapen på sidene..

First pricen har også et veldig nusselig design. Små grønne frosker i herleg leik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...