Mockanin Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Synes scrapping ser morsomt ut og har tenkt å sette i gang, men trenger noen tips og råd fra andre erfarne scrappere. Hvilken type album er det lurest å bruke? Hvilken str. på album og "ark" er det best å bruke? Hvor får man kjøpt det man trenger til en forholdsvis grei pris? Tips og råd tas i mot med stor takk!
snuppelure 74 Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg er ikke helt sikker på str men det er jo sånne standard ark til skrapping, album, plastlommer og ark passer sammen... Nå for tiden har de alt dette ganske billig på Nille (varierer kanskje litt i utvalg og sånn) men vår nille som er ganske liten hadde album til 50-60 kr stk, en pakke med sånne ark 12 ark 2 av hver til 25 kr og masse pynte stæsj klistremerker til 10 og 12,90
Mockanin Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 Har vært og smugtitta på disse greiene på Nille. Lurer litt på hvordan kvaliteten på albumene egentlig er siden dem er såpass billige. Skal på scrappe kurs i kveld, så da får jeg litt mere greie på disse tingene
Tullemortil3 Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Kvaliteten er helt grei på det de har på Nille! Klart de som holder kurs ol vil si det ikke er bra nok og et er best du kjøper til masse penger hos dem. Er ikke så veldig inn i dette altså, men det jeg har kjøpt i spes butikker er ikke no bedre enn det på Nille. Kos deg på kurs i kveld!
OhBaby! Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 hei!! er standard str på ark og albumer. gode sider er: www.scrapshop.no www.familieskatter.no www.papirloftet.no www.hobbyhimmelen.no http://www.scrapshop.no/galleri/thumbnails.php?album=27 denne linken er en flott sak! her er det masse skisser over hvordan du kan lage flotte srappe LO`er! og vi som har kurs sier absloutt ikke at ting fra nille er dritt, bruk alt du kommer over! fra alle steder! gamle saker i skuffer og ska,tøy,glidelåser,knapper,aaalt!! jeg kjøper ting og tang overalt,blomsterbutikker,clas ohlson,nille,ikea,overalt! bare din egen fantasi setter grenser. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå