Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 har en liten gutt på 6 mnd som jeg er alene med, har stort sett vært blid og fornøyd, men siste ukene har han sutra konstant og ikke sovet etter 4 på natta, får han heller ikke til å sove på dagen, bare sutrer !! (er ikke tenner) jeg blir gal snart hvis jeg ikke får mere søvn snart!! har desverre ingen som vil avlaste meg litt med han. er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan få han til å sove lengere?? føler meg som verdens værste mor, men jeg orker ikke mere !!
Mamman til Linéa/VildeHelena! Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Uff, ikke enkelt å være alenemor når man ikke har noen i nærheten til å avlaste seg heller. Føler virkelig med deg. Jeg vil bare sende deg noen trøstende klemmer. Har dessverre ingen tips, men det går nok helt sikkert snart over. De har som regel alltid perioder hvor man nesten ikke kan se lys i tunnelen, men han kommer nok til å sove lenger snart. Masse lykke til til deg!!!! Klem
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Trenger han mer næring? Hvor mye fast føde får han? Jeg synes begge mine barn endret lynne da de begynt med grøt og middag. Ble mye blidere og mer tålmodige.
KaMa Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Pjokken vår har aldri vært noen stor sover, frem til vi la han på eget rom.. Det er nå litt over en uke siden og han sover så godt! I tillegg begynte vi med fast føde rundt 5 mnd alder, da han er ganske stor og begynt å bli veldig aktiv. Han ble 6 mnd 25/9, så han er omtrent på alder med din. Nå spiser han to grøtmåltid og middag. Men jeg tror at det som gjorde utslaget var å få ham på eget rom. Har du mulighet så kan du kansje prøve? Her sovner han i 18.30 - 19 tiden og sover til ca 7 - 7.30. (I natt ammet jeg ca i 2.30 tiden..) Og så sover han mye bedre på dagen også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå