temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Theodor våkner bare tidligere og tidligere, og det nytter ikke lenger å snu ryggen til og late som jeg ikke hører ham... Han har lært sånne hese skjæreskrik av Hannah...
♥Snulder Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Skal ikke ha det noe bedre du enn andre veit du:) God morgen forresten!!!!
Gummelillan Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Leonora prøvde seg på å erklære det morgen klokka 3 i natt. DA fikk hun en kald skulder da... Ikke at det gjorde henne noe. Til slutt tuslet pappaen ut og la seg på et annet rom. Og DA sovnet hun ;-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har vært velsignet med to b-menneskebarn og øynet en stund håp om at den tredje også var sånn... Han er bare nødt til det!!!!! *sa hun sånn halvhysterisk...*
Gummelillan Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Fra før har jeg ett b og ett a... Det er nesten ille det for da har de jo ikke selskap i hverandre en gang... Og det betyr at noen MÅ stå opp uansett. Gjett om sambo har den jobben da?!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Hun har, når jeg tenker meg om, sluttet med det hun - HELDIGVIS!!! Høres jo bare helt forferdelig ut! He he, kanskje det var en parasitt som nå har landet hos Theodor:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå