Gå til innhold

Gummelillan og Lille Gumman


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hyggelig å se nicket ditt her inne igjen. Må ikke bli borte sånn flere dager i strekk vet du...;-)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hatt litt for travle dager i det siste. Men det skumle var jo at da jeg atter var på plass i går kveld var det ingen andre her?! Buhu...Kjedelig! (Som Rocke-Pelle ville ha sagt ;-))

 

Godt å se at dere nå har våknet til liv igjen. Her har eldstejenta høstferie nå og fått besøk av venninne fra gamlebarnehagen så jeg antar at jeg vil ha god tid til å titte innom i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...