temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Så hyggelig å se nicket ditt her inne igjen. Må ikke bli borte sånn flere dager i strekk vet du...;-)))))
Gummelillan Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Nei, hatt litt for travle dager i det siste. Men det skumle var jo at da jeg atter var på plass i går kveld var det ingen andre her?! Buhu...Kjedelig! (Som Rocke-Pelle ville ha sagt ;-)) Godt å se at dere nå har våknet til liv igjen. Her har eldstejenta høstferie nå og fått besøk av venninne fra gamlebarnehagen så jeg antar at jeg vil ha god tid til å titte innom i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå