Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Hvordan går det? Samsover men har ikke hatt barnevakt ennå. Barnet blir vel vant med å ligge hos noen å sove, men det er jo litt dumt å kreve at besteforeldre og venner skal gjøre dette? hvordan gjør dere det?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 bestemor her passet den lille en natt.. hun skulle prøve å legge barnet til sove i reisesengen, og om det ikke gikk, var hun klar for å ta barnet med seg i sengen.... sovnet i reisesengen faktisk...merker sikkert at h*n ikke var hjemme, og godtok at sånn var det der på en måte... tror de fleste besteforeldre gjør det meste for barnebarna sine jeg, og sikkert syns det er hyggelig med samsoving )
tullejenta Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Husker at jeg fikk sove i dobbeltsenga da jeg sov over hos besteforeldre når jeg var liten, gjorde det ikke hjemme. Vet ikke hvordan det var når jeg var baby, da.
mai mammaen til to Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 jeg vil tro at de fleste besteforeldre vil ha dem i sengen sin.. husker at jeg pleide å sove i sengen med farmor når jeg sov der... men nå når datteren min er så liten, så får hun ikke lov å sove sammen med hverken mormor eller farfar...pga at de er røykere begge to...og det er større sjanse for krybbedød hvis babyen sover med noen som røyker! men som svar på spørsmålet ditt... datteren min er snart 5 mnd så jeg har ikke hatt barnevakt til henne enda.... men tror nok at hun også fint kan sove i egen seng..hun sover litt over halve natten i vår seng og resten i sin seng...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Har ikke hatt barnevakt på natta, men vi har brukt vogn når vi har hatt barnevakt på kvelden. (bare å trille sovende baby hjem). Jeg kommer selv fra en samsovings-familie (hvis det er noe som heter det), så hvis mormor og morfar skal passe om natta så kommer han nok til å sove i dobbeltsenga der. De andre barnebarna har ihvertfall gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå