Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Kommer dere til å bruke nattdrakter på dem til vinteren? Bruker body nå, og det blir jo tre lag med stoff med babysafen det (!!) Blir det for varmt å bruke nattdrakt nedi den etterhvert tror dere? Hvor kaldt bør det være på soverommet for at det skal være "forsvarlig" å bruke? Og så et annet spm om babysafe..Hvor ofte vasker dere den? Greier barna deres å sovne uten noen ganger? (Hvis man vasker den, så tar det jo gjerne litt tid for at den blir tørr...?)
Mandalas Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg bruker det ikke nå, men da storebror brukte det hadde en tynn babysafe.. Og brukte pysj under..
1+2=3jenter Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg bruker pysj på tulla nå jeg, tenkte dyne over babysafen til vinteren... Vasker den med jevne mellomrom, men har to, så da har jeg alltid en ren. Kjøpte på sparkjøp til 99kr pr stk...
*ulvemor* Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 jeg bruker pysj, babysafe og dyne nå jeg, med teppe over. har kaldt soverom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå