Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 hun er 9 mnd.. for en tid tilbake ville hun bare sove i sengen vår, men det har vi vendt henne av med, så nå sover hun i egen seng på sitt rom som hun gjorde før... har vært ganske lett å legge den siste tiden, men ikveld er det ikke snakk om.... er helt propell inne i sengen. går jeg ut av rommet er det hyl og skrik med en gang.. så nå har jeg satt meg i døråpningen så hun kan se meg... har sunget, strykt og kost, holdt i hånden, ammet...huff vet ikke hva jeg skal gjøre jg nå.... noen tips vær så snill???????? hjelper ikke å byss/bære, bare åler seg ut av armene...legger jeg henne til puppen igjen nå, så bare biter hun og klyper..har forsøkt.... noen tips vær så snill???????? er så trøtt og vil gjerne at vi begge skal sove....
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Voldsomt så dere har styrt i kveld da Vil tipse deg om å bare la henne grine litt jeg. Kanskje hun er overstimulert idag? La du henne litt senere eller litt tidligere enn normalt idag kanskje? Hun tar ikke skade av å grine litt, du har gjort det du kan. Noen barn må grine av seg litt inntrykk når de skal sove. La det gå noen minutter før du går inn selv om det høres ut som hun griner veldig. Lykke til. Vet nøyaktig hvordan du har det.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 det har vi prøvd før....blir bare værre...kan skrike seg helt hes og kaster opp hun, og gir seg ikke etter en liten stund som jeg har hørt mange her inne har sagt... men nå sover hun iallefall, uten "skrike alene"...(hun sovnet raskt første gang jeg la henne ikveld, men våknet igjen etter en time).og har holdt det gående siden det...hun er en liten røver, og jeg kan ikke la vær å smile av henne selv om jeg er sliten...skratter og er såå fornøyd, men jeg står fortvilet og trøtt ved siden av sengen..he,he og huff huff... så nå skal jeg også legge meg tenkte jeg.... takk for svar!!!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Slik er mi også. Våkner etter en halvtime eller time. Hyler. Enten er det mareritt eller så er det magevondt eller tenner på vei. Eller så er det rett og slett ingen grunn har jeg funnet ut. Hun har alltid vært vanskelig å legge, og de gangene hun sovner uten problemer er ganske få. Jenta mi får grine litt før jeg går inn til henne, men jeg lar henne aldri "skrike seg bort". Av og til er det bare en kos eller en rap hun vil ha før hun legger seg til. Det har heldigvis bedret seg litt nå, men ser for meg mange år framover med soveproblemer med denne jenten. Sukk. Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå