Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Har ei snuppa som straks fyller 1 år. Nesten alle lekene våre er nå uinteressante og tenkte å ønske oss noen nye til bursdagen. Noen som har gode tips til hva en 1-åring ville like????
Expat Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Er hun mye mobil? Uannsett er bøtte/spade og ball gøy.
Minnie Mom Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Dette er store slagere hos gutten vår på 13 mnd: -Disney gåbil med masse lyder og musikk -Puttekasse i tre -Leketelefon på hjul med øyne som ruller -Brio gåvogn -Sånn lekesak hvor det hopper opp biler når man trykker/vrir på knapper -Putte/stablekopper -Fisher Price Little People, finnes mye å velge mellom -Ellers.. doruller, klesklyper, skittentøy, sko, tomflasker og alt annet som egentlig ikke er til å leke med.. hi hi.......... ;o)
___ Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 På den tiden var ikke jenta vår interesert i leker over hode. Steiner, blomster og alt annet som kunne undersøkes var gøy (+pus), men ellers var det bevegelsesleker som var spennende. Det var ikke før hun var ca 1 1/2 at hun egentlig begynte å leke med leker og da helst små plastdyr eller en ball. Det har vært favorittene siden.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Gå-lekebilen, både til innebruk og utebruk. Slik bil som hun kan sitte på, og skyve seg fremover. Jenta vår digger det! Og så fint å bruke ute, når hun ikke går enda. Ellers er putte-leke topp, altså putte biter i rett hull. Esker som hun kan åpne og lukke, og putte ting i. Klosser som hun kan lage tårn av, store lego å sette sammen.
lillimedgutt:) Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Mi tupppe er 1 år og 5 mnd nå men hun har lenge ELSKET de tykke bøkene med "MIN FØRSTE BOK OM FARGER", "MIN FØRSTE BOK OM KJÆLEDYR", MIN FØRSTE BOK OM MOTSETTNINGER" osv. Det finnes mange forskjellige , de er fra LITOR.. og koster fra 59,- til 99,- etter hvor du kjøper de.. De blir lest i enda og vi kjøpte den første når hun var ca 10 mnd tror jeg..Hun har lært masse av dem!!! En liten baby-dokke for barn over 1år er med henne over alt og har vært det siden hun fikk den før hun var ett år.. skikkelig jente ! Hun fikk en syngende bamse og den var gøy den også men ikke SÅ lenge som de andre tingene.. ellers er det putte ting, stable ting , bilen hun kan sitte på og dytte-vognen som brukes...det er sikkert forskjellig men det er mine tips i alle fall!!
venter x3 Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Såpebobler! Fikk det idag, og han var sååå fasinert!! Selvf må jeg blåse de da.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Takker for mange fine tips! Tar gjerne imot flere : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå