*shehasmyheart* Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg mister så mye hår!!! Blir gal!! Dusjen tetter seg, er hår overalt! Er det noe å gjøre med det? Eller må det bare gå sin gang? Fødte for 3 mnd siden.
To i en smekk:) Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Samme her. 2,5mnd siden. Tvillinger.
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 B-vitaminer hjelper, ellers er det et sørgelig kapittel, det kan jeg skrive under på. Men det går over *sitter her med nydelig babyhår i pannen* he he..
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Det må nok bare gå sin gang. Jeg synes selv jeg så nokså ribbet ut til slutt:-) Viker i panna o.l. Men nå har jeg fått masse små ettervekster og det fyller ut og lager masse volum- så det kommer igjen selvom det ser håpløst(hårløst) ut:-)
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg begynte å miste hår da guttebassen var 2,5 mnd, og mister fortsatt. Det har visst noe å gjøre med graviditetshormonene som slipper kroppen, og man mister det håret man skulle ha mistet da man var gravid.Det går over, men jeg blir også helt GAL av det. Hår over alt og tette sluk... Skikkelig ekkelt, og jeg SER det godt på frisyren. Må skifte litt på hvordan jeg har skillen innimellom :-)
*shehasmyheart* Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2006 Takk for svar alle sammen:) Tar b-vitaminer, så får håpe det kan hjelpe litt... Så det er sånn det er....? En mister alt håret nå som en ikke mistet da en var gravid? Ikke rart det er mye da....! Jaja, håper det gir seg snart ihvertfall. Neste blir parykk:)
PMST Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 har det slik også,holder på enno.gullet er 7,5mnd. no må det gi seg snart.
mamma og my Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 For meg ble det mye bedre da jeg begynte på minipiller (cerazette) for noen uker siden. Tror det er hormonene i pillen som virker gunstig inn på håravfallet. Godt med heldige bivirkninger!
joplaya Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg tar ølgjær tbl, har gjort det helt siden fødselen, og bruker shampoo mot hårtap..ser ut til at det hjelper litt..mister noe, men synes ikke det er mye..er 5 mnd siden, så kanskje det ikke har begynt skikkelig ennå..
Vestlandske meierier A/S Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 Akkurat samme her!!!!!!!!! Holder på å bli sprø, tre mnd siden her også! Husker fra sist fødsel at det gikk over etter noen mnd... Jeg har så tynt hår også, kommer vel knapt til å ha hår igjen på hodet:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå