Gå til innhold

Rettsmøter ifb med samværsavtale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart i rettsmøte ifb med samværsavtale med barna og deres far. (min eks)

Han har gjort en del alvorlige greier mens vi var sammen, så det er tvil om han får samvær uten tilsyn. Barna er små.

Er det noen av dere som har vært gjennom denne prosessen og kan gi meg litt informasjon om hvordan dette fungerer?

Jeg har advokat, og skal selvsagt ha forberedende møter i forkant av rettsmøte.

Pls - trenger litt råd her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg er i samme situasjon som deg, skal også snart i retten ifb med samvær, og har en del problemer med barnefar. Det eneste jeg vet er at en sånn prosess tar tid, og det kan ta opptil et år før det kommer til rettsak, hvis det går så langt. Hvor langt har dere kommet? Har dere vært til rettsmekling? Er det det dere skal nå?Retten vil ihvertfall prøve å mekle med dere først og hvis dere ikke blir enige da blir det sannsynligvis rettsak. Jeg vet ikke så mye hvordan dette fungerer jeg heller, men kanskje vi kunne snakke litt sammen gjennom prossessen. Vil du si noe om hvilke alvorlige greier han har gjort? Har han hatt samvær før? Hvor gamle er barna?

Skrevet

Hei.

Kan du ikke sende meg en mail til [email protected] ?

Det er så mye detaljer her og jeg vil nødig at noen evt kjenner til "mitt" tilfelle... Så kan jeg skrive til deg/ringes. Bor du i Oslo? Det gjør vi...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...