M m/baby i magen Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Hei, Jeg kjøpte brudekjolen min for et par uker siden. Butikken hadde salg på 2006 modellene for å få plass til 2007-modellene. Så jeg slo til, var litt usikker, men likt ejo kjolen, og siden den var litt nedsatt, sp kjøpte jeg den...da jeg var hjemme, lette jeg på nettet etter kjolen min (Demetrios) for å se hvordan den så ut på en modell, er jo litt spennende å hvordan den ser ut på andre. men jeg fant den ikke blant 2006 modellene, slik som de sa den var. Da begynte jeg å lure på om den var "fake", men så fant jeg den på en side med kjoler fra 2005. Ikke at jeg bryr meg så mye om hvilket årstall den er, men de løy jo, for å bli kvitt den. Jeg har nå lyst til å be om mer rabatt eller gratis tilpassning (sydame). Hva synes dere? Er jeg teit nå?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Synes godt du kan prøve, siden de faktisk har løyet for deg! Fyttirakker'n, det er simpelt, da!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Det hadde jeg også følt meg!!! Skikkelig surt altså!! Jeg hadde bedt om rabatt eller sying som du nevner. Og hadde jeg ikke fått det så hadde jeg levert den tilbake (så sur kan jeg bli..he,he..) Lykke til :-) Stå på krava!!
Stjerneregn Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg mener at du tar med deg hele kjolen tilbake samt en utskrift av der du fant den som 2005 modell og ber om en forklaring. Det får da være måte på til frekkhet av butikken. Dersom de vil bli sett på som seriøse bør de opptre seriøst og ikke selge kjoler under "falske" premisser. Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Du bør kunne be om ytterligere rabatt, det vil være vanskeligere for deg å skulle selge kjolen igjen senere, når den er to år gammel!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 En kjole er vel en kjole uansett om det er -05, -06 eller -07 modell? Så lenge du er fornøyd med den så er det vel ikke så farlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå