snuppelure 74 Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Det er desidert den beste serien jeg har vært borti
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg leser Storgårdsfolk og det er favoritten min for tiden.
Sebra Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 ja . Spendt på hva som skjer vidre i boka. Abonerer noen av dere på serien?
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 http://www.storgaardsfolk.no/ Trykk på neste bok- smaksprøve.. Kan lese første kap. i neste bok!
snuppelure 74 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 17. oktober 2006 Oi da Tror jeg må vente på boka gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå