Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Ligger de rett på lakenet, eller har dere en stor klut eller no over laken? Gutten min gulper aldri, men lurer..
MintCondition Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Ligger på lammeskinn da, men uten klut eller noe. Aldri gulpet i senga
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 her ligger junior rett på lakenet. Har madrass, tisselaken, overmadrass og laken...(i den rekkfølgen)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 jeg bruker slike gasskluter under hodet eller putetrekket bare.
Beama Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Når jeg bytter på sengen ligger jeg alltid putetrekket der som puten skal være... (dyne og putetrekk må vaskes like mange ganger slik at det ikke blir fargeforskjell... sær jeg?) Men etter en natt er det krøllet ut i kanten... og snuppa ligger aldri i ro med hodet der som det skal ligge.. så blir litt bortkastet med noe under hodet..
WP-TLogPeanut Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Bruker putetrekket under hodet , ikke at det er noe vits egentlig , hu vrir seg som en ål i senga og ligger til slutt med rompa oppå
-carina- Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 Bruker gulpeklut... Men så har jeg en "stor-gulper" i huset, bytter den 1-4 ganger i løpet av natten....
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #9 Skrevet 1. oktober 2006 Ligger på lammeskinn, men har en stor gassklut uner hodet. Pleier ikke gulpe i sengen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå