firemerkersmør Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Veldig hyggelig, men veldig slitsomt. Er litt "høy" enda jeg. Har nesten ikke rekt å spise noe av maten eller kakene. Hadde heldigvis masse god hjelp da.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Har du kallt barnet ditt Tassen? Er det gutt, jente eller hund?
-carina- Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Og vi er ferdig med dåpen... Sitter og spiser litt dåpskake og glor på TV... Utslitt! ) Godt å være ferdig, ikke sant? )
firemerkersmør Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2006 Kaller han Tassen, lille-gull eller Virrum, ettersom det passer :-) Han er en gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå