Uwimana Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 når begynne med babysvømming.........hva er mest vanlig
Beth84g Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 De sier ved 6 uker eller 4 kg, men vår instruktør mener at babyene ikke får så mye utbytte av det før ved 10 uker og oppover.
gullunge+1imagen Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 snakket med instruktøren første gang jeg skulle, og han sa at det gikk ikke så mye på alder, men på vekt. mellom 5-7 kilo annbefalte han.. Lillingen min er 6 kilo og første gang vi var der var det 33,5 grader i vannet og da gikk det kjempe fint.. neste gangen jeg skulle var det 1 grader mindre og da blei lucas litt blå på armene så da gikk jeg opp..så hvor mange grader der er i vannet spiller nok også en rolle..
firemerkersmør Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Vår var ca 3 mnd når vi begynte. Han koser seg veldig. Bør vel ikke begynne senere enn 6 mnd.
Beama Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Vi begynte når hun var 6 uker... det er nedre grense her hos oss. Og hun storkoste seg fra dag en... elsker fremdeles å bade... Er så gøy.. Men når hun var så liten så var vi ikke så lenge i bassenget... maks 10 min... mens nå er vi i 30 min..
mai mammaen til to Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 datteren min begynte når hun var 4 mnd.... de andre der er vel rundt samme alderen...flere eldre enn yngre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå