Gå til innhold

Hvilket bleie-merke foretrekker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker libero veldig godt, har prøvd den billig-bleia på mega, men den synes jeg var mindre bra. Enn dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Pampers holder best på de minste, Libero til litt større barn. Har prøvd de billig merkene, fungerer bra på hun eldste på to år.

Skrevet

Har kun prøvd Pampers og Libero, men er helt klart mest fornøyd med Libero. Syns det luktet så rart av Pampersbleiene, trodde stadig det var bæsjebleier når det ikke var det:) Mulig det er p.g.a. at den er tilsatt lotion. Så er sverger vi til Libero:)

Skrevet

Libero. Virker som Nemi reagerer på pampers bleiene. Har hørt om fler som gjør det.

Skrevet

Libero om dagen, pampers om natten....

har og prøvd liddl bleiene og first price bleiene... er gode bleier det og...

Skrevet

Bruker både Lbero og Pamper. Er gutten vår rolig på stellebordet er det lettest å få på Pamers Actv Fit, men er han propell blir det Libero Up&Go 7-11 kg. Gutten min er 9 mnd.

Skrevet

Har bare prøvd Libero og Pampers. Pampers-bleiene har en rar lukt og en mer "plastikkfølelse". Sønnen min på snart 3 år har kun brukt Libero og vår sønn nr 2 på 2 måneder kun Libero.

Skrevet

Kun Libero her. Pampers lekker rundt bena til snuppa!

Skrevet

Libero her!

Skrevet

Libero her...

har brukt pampers en gang, likte de ikke.

var de ikke dyrere også? på spar

skulle ønske jeg orket å prøve meg på tøybleier, har alt for dårlig tørkemulighet til at det kan bli praktisk

Skrevet

Ene jenta mi fikk bleieutslett av libro bleier. Derfor Pampers.

Skrevet

Til førstemann brukte jeg stoffbleier.....

Til andremann brukte jeg Libero og

til tredjemann så har jeg brukt Pampers da jeg synes de er mer elastiske og behagelige, men nå har jeg oppdaget at First Price har bleier og de er faktisk supergode! Så nå kjøper jeg kun de, betaler 49,90 for 50 bleier og de sitter godt, har kjempegod sugeevne og er elastiske og fine:-)

Skrevet

helt klart pampers! min guttebass bæsja seg ut hver gang med libero. Han er vel en aktiv krabat, og bruker derfor "active fit" :-) (biter vel ikke på reklame jeg vel??) Men helt seriøst, de er de beste for oss. Veldig elastiske og fine. Ikke så klumpete som libero heller syns jeg. Tynnere og jeg tror mer behagelig for minsten. Han har aldri reagert på noe eller hatt noe utslett. (enda) (bank i bordet)

Skrevet

Pampers er best foreløpig,hender jeg bytter på litt for å sjekke ut andre merker også.

Skrevet

Akkurat som jeg skulle skrevet det selv, *Magic*.

Skrevet

Sverger til pampers jeg, bedre passform

Skrevet

Helt enig med "Melkekuen" Pampers "active fit" fordi passformen er super.

Skrevet

libero tissa hun rett gjennom. pampers active fit har best passform og er tørrest syns jeg.

Skrevet

Libro brukes når vi er i Norge. Ellers bruker vi Huggis! Pampers fungerer dårlig her i gården!

Skrevet

Jeg liker absolutt pampers best. Bruker pampers aktiv fitt. Har prøvd libero flere ganger, og blir skuffet hver gang. Den er jo så tykk, at det må være ubehagelig å gå med den. Pampers er jo omtrent dobbelt så tynn:)

Skrevet

Jeg likte egentlig Libero best, men de holder rett og slett ikke tett om natten, selv ikke når vi gikk opp en str. Derfor Pampers active fit, elastisk og fin i livet og tett om natten:)

Skrevet

Pampers har fungert best hos oss. Brkute Lobero i begynnelsen, men då var han våt til stadighet.

Skrevet

Libero.... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...