Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 to i panna og en ved øret.. de er 0,5 cm i diameter og helt runde.. kjenner dem ikke når jeg tar på dem, men de har kommet i kveld.. el sia kl fem ca. noen som vet hva d er??? pluss at jeg lurer på om d er helt normalt å ha svart avføring, når man ikke går på jern??
Expat Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Hva spiser hun? Helt svart, eller tråder (=banan)?
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 helt svart... ikke spist no spesielt el uvanlig.
Expat Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Og bare morsmelk? Lukter det ille? Ikke sviskesaft eller noe?
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 oi, pokker.. hu er 6 år... skulle egentlig ikke ha dette innlegget her, men vet du alikevel, så bare svar...
Expat Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Vel svart innih---- luktende af er vanligvis gammelt blod... Og da kan du jo ta en kjapp telefon til legevakta ja. Prikkene som kommer samtidig vet jeg ikke. Men hadde ikke tulla med det nei. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå