Gå til innhold

Billig og bra lammeskinn til å ha i sengen, noen som har tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har skinn til 299,-. De er ganske store og fine og holder lenge. Har selv god erfaring med skinn i vogn og seng, men dette skinnet fikk vi på sykehuset da sønnen vår ble født prematur. Har ønsket meg skinn også til sønn nr. 2.

Skrevet

kjøpte på jysk, 349,-

for varmt for min gutt, blir sikkert bra til vintern

Skrevet

jeg kjøpte nytt på reflex for en uke siden...har det i vognen...399 betalte jeg...og det var veldig stort... det andre hun nå har i sengen er kjøpt på simobutikken...og kostet 299 tror jeg... men det er mye mindre....hun har sovet på lammeskinnet sitt siden hun ble født...i sengen og vognen..hele sommeren...ALDRI svettet........eller blitt klam oppå der...

Skrevet

Hvis lammeskinnet er for varmt er det ikke bra, lammeskinn skal regulere temperaturen så barnet hverken blir for varm eller for kald. I sengen har vi lammeskinnet fra Nøstebarn, ikke billig (ca 800), men veldig bra.

Kjøpte nå et billig lammeskinn på barneverden (kr 299) til å ha i vognen, er ikke like sikker på kvaliteten på den, men synes ikke det er like viktig i vognen (hun sover ikke lange økter der), er viktigere i sengen synes jeg pga krybbedød, betaler heller litt mer.

Skrevet

Kan anbefale deg å gå inn på nøstebarn sine sider (www.nostebarn.no) og lese om skinn der. Kjøper du et billig et, er det godt mulig det er blitt behandlet og da mister det en del av kvalitetene som gjør skinnet så bra.(Også de langhårede skinnene er mest til pynt.)

Selv fikk vi kjøpt et, som jeg mener er ganske billig.., på simobutikken i bergen. Betalte vel underkant av 500 kroner, men så at de hadde de på tilbud til under 300 kroner for en tid tilbake.

Har brukt skinnet dag og natt, i både vogn og seng.

Pjokken er aldri for varm eller for kald..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...