no more babies Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Snuppa krever pupp heeeele tiden om dagen. Økedøgn har jeg tenkt. Eller er det faktisk et tegn på at man bør starte med fast føde??
Mathoka Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Dersom det varer over flere dager ville jeg tro at det var et tegn på at hun trenger noe mer. Dersom du er usikker på om du skal begynne med grøt kan du jo ta en tlf til hs og spørre hva hun anbefaler. Men rundt 5 mnd er det helt greit å begynne å introdusere grøt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå