Gå til innhold

Hels%#¤33 ammeinnlegg...grrrr!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker sånne papirinnlegg med en liten tape på som festes på bh`n. Men det sitter av og til taperester igjen når jeg tar av innlegget! Får de jo ikke bort nesten. Og en annen ting: De er jo så små de innlegga at hele tiden kommer brystvorten uttaførr! Og jeg har ikke elefantpupper...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv chicco ammeinnlegg. De er bare super gode. Får kjøpt dem på apotek1

Skrevet

Kjøp Chicco sine på apoteket. Litt dyrere enn Avent sine, men kjempe gode og store.

Skrevet

Hehe....her svarte vi på likt!!!

Skrevet

Har du prøvd CHICCO innleggene? får kjøpt på apoteket, veldig bra syns jeg ihvertfall!

Skrevet

morsomt! har akkurat oppdaget de, og er helfrelst! er aldri "våt" på puppa lenger! :-)

Skrevet

Å, takk:) Skal kjøpe i morra da!

Skrevet

Har og samme problem som deg. Men jeg bruker ikke å feste de jeg da. Legger de bare i bh`n. Men de sklir så fort unna så jeg får digre våte roser på genseren. Alltid like morro da vi er ute blandt folk :)

Skrevet

Skriver under på at Chicco sine er helt topp:)

Skrevet

Signerer den jeg og-de er helt fantastiske :) Løp og kjøp!!

Skrevet

Syns Chicco sine var bedre med den forrige produsenten de hadde, de bare "flisa" seg opp til meg...De bare delte seg inni mange lag

Skrevet

Medela sine er faktisk enda bedre enn Chicco sine....min mening iallefall!

Skrevet

Å, nå ble jeg forvirra, hehe...

Er Medela sine like store som chicco? Har lyst på noen litt større..Og er det festetape på Medela og Chicco sine?

Skrevet

ENDA bedre enn chicco? Det går ikke an! (hihi) jeg må pøve de og jeg :-)

De forrige jeg brukte (er det natusan?) hang fast i puppen innimellom (AU), og det gjør forbaska vondt hvis man er litt sår fra før av ja... Teiper aldri fast lenger jeg, syns chicco sine former seg bra inni bh'n.

Skrevet

Er festetape på Medela sine også. Jeg likte passformen bedre på Medela, syntes at Chicco ble litt klumpete....Medela er veldig tynne, men suger til seg det det skal. Har aldri opplevd lekkasje.....Men er jo smak og behag da.

Skrevet

og Medela sine er litt større enn Chicco sine, tror jeg iallefall. har en litt annen form. Chicco sine er litt avlange, mens Medela er runde...

Skrevet

Ok, skrive ny huskelist i hånda...heheh..Prøver Medela jeg da:)

Skrevet

Alliance-apotekene har iallefall Medela...Bare til opplysning :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...