mensana Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 ....sa poden på seks til meg i dag ved frokostbordet... Så kos at noen setter pris på strekkmerkene mine, hihi.. Jeg kunne ikke annet enn å klemme ham.. :-))
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 så søt han er!! skriv det opp i en bok et sted, så du ikke glemmer det!! klem, klem
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 ååå, så søt ) husk av barn får man høre sannheten )
AMINE Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Det var jo så koselig sagt da.. Da jeg gikk med forrige spurte mi datter,(på da 5 år) om noen hadde tegna på magen min.. Så vi ble enige om at det måtte være et kunstverk:-)
popkind Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 Så herlig!! barn er jammen herlige og ærlige!!!
Simen og Julie Skrevet 2. oktober 2006 #12 Skrevet 2. oktober 2006 så søtt... fikk lyst til å klemme han jeg oxo... jeg passa lillebroren min på som fyller 9i des... og da kom han bort til meg og spurte hva de røde merkene på magen min var...
MM med spire Skrevet 2. oktober 2006 #13 Skrevet 2. oktober 2006 For en god gutt du har da... Sånne gode kommentarer redder dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå