Gå til innhold

Har dere lammeskinnet under eller over lakenet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til å tenke på da jeg var lita, da hadde jeg soveskinn undet lakenet om vinteren. Har et lammeskinn i senga til Lucas nå men det er oppå lakenet. Men det må jo vaskes ofte da...Hva mener dere er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Over. Både i sengen og i vognen

Skrevet

Det må være øverst ja slik at barnet ligger rett på skinnet. Får ikke utnyttet skinnets varmeregulerende og fuktavstøtende egenskaper hvis ikke.

Skrevet

Jepp. Signerer Alexandra36 her.

Kan dessuten legge til at det slett ikke trengs å vaskes så ofte. Litt gulp og tiss tåler ulla fint. Er det bæsj, derimot...

Skrevet

Hei.

Jeg har lammeskinn i senga til jenta mi. Det ligger øverst og det har hun brukt sommer som vinter. Hun blir ikke svett på samme måte som hun blir når hun ligger rett på bomull.

Men jeg vasker ikke lammeskinnet ofte- jeg rister det hver dag og det henger til lufting, men jeg vasker det ikke. Er det på grunn av gulping du vasker lammeskinnet?

Jeg bare lurer for jeg forsto det slik på selger at det ikke skulle vaskes så ofte hvis ikke det ble direkte tilgriset. Når jeg vasker det brukes det spesielt vaskemiddel.

Skrevet

over. Helt siden mars faktisk. Ikke vasket det ännu, helt rent fortsatt:)

Skrevet

Har lammeskinnet over lakenet, og som flere andre nevner her så trenger det ikke å vaskes ofte. Rister og lufter det stort sett daglig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...