Gå til innhold

hvordan går det med gullene deres da?


 PAVEEL

Anbefalte innlegg

min lille gutt har rukket og blitt 8 uker nå, blir to mnd nå den 5.oktober.

ligger og sover i vugga si på rommet nå, blitt ganske flink til å finne søvnen alene uten å henge i puppen el bare det at han må ligger sammen med meg.

 

hatt en del startproblemer med magen, ikke rett kolikk, men endel magesmerter i forbindelse med promping og bæsjing.

var hos kiropraktor tre ganger og han har blitt en ny gutt. smiler og babler masse.

har en storebror på 2,5 år som er utrolig flink med han.

 

motorisk sett er lillegutt veldig flink med å holde oppe, er faktisk ikke så ille for han å ligge på magen...men blir han først lei såååå....

 

hvordan står det til med deres gull da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt noe av det samme her. Kvalifiserer ikke til kolikk, men mye mage/luftsmerter.

 

Lurt på dette med kiropraktor. Hva gjør de med babyn egentlig? (vet de knekker opp, men hvordan og sånn) Hvor mye koster det? (ikke at det har noe å si derom det hjelper lillegull, men lurer) Og hvor mange behandlinger pleier men å trenge?

 

Er det bare å ringe en å bestille time, eller trenger man rekvisisjon? Kan alle behandle spedbarn eller er det noen som har spesialisert seg pådette tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

 

Tida går og Lotte blir 8 uker i morgen.. Hun har også fått innarbeidet litt mer rutiner nå..Sover ca 6 timer i strekk på natta (herlig) Hun smiler og pluddrer og er så fornøyd. Jeg synes selv det er kjekkere nå når ting går litt mer av seg selv,og en "kjenner" babyen sin litt mer..Storesøster på 22mnd er kjempe stolt og nusser på Lotte hele dagene..

 

Motorisk er hun også sterk og flink og holde hodet oppe..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har lillegutt blitt seks uker og ting er sååå mye roligere.. Tre runder hos kiropraktor der en låsning i ryggen ble ordnet etter en meget rask fødsel... samt strikse sove rutiner har løst problemet med mye gråt..

 

Nå er dagene fylt med mye pludring og kos.. Kjempe fornøyd selv på magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:-)

 

kevin er 2 mnd imorgen, tiden flyr.... han begynner å bli stor, sover bedre om dagen. vil helst sitte når han er våken.. holder hode bra... funnet ur at han kan sparke m beina når han bader, da plasker d, od da ler han:-) spiser bra! sover stort sett rundt 6 timer om natta... noe mor setter pris på... hjelper d..

ting m lyd og lys er kult!!!! funnet tv har han og... men noe av det mest spennende er akvarie, kan han studere lenge..... pludrer og holder mamma selskap:-) liker å bli sunget til, da babler han veldig....

bare kos her i gården:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theodor er 5 og ei halv uke, og den siste uka har han blitt kjempeflink til å sove om natta. Legger han ml. 22.30 - 24.00, og da sover han til 6.30, får mat, og sover igjen til klokka blir ca. 10.00. DEILIG !!! :-)

På dagtid går det mye i korte blunder, og da vil han helst ligge på fanget ( puppen) og sove, og våkner lett når han blir lagt ned. Det er litt slitsomt, men jeg skal ikke klage når natta går så bra.

Hodet har han holdt oppe selv så og si fra han kom ut, men å ligge på magen synes han er helt pyton. Da blir det skriking med en gang! Han vil gjerne stå på føttene når han blir holdt i fanget, men vi har ikke latt han få gjøre det enda. - vet ikke helt når de er sterke nok til å gjøre det? - Om man bare skal la de gjøre det når de vil selv, eller om man må vente til de er så og så gamle? Husker ikke hvordan det var med storesøstra. Hun er kjempestolt og vil gjerne hjelpe til, men er også sjalu og kan godt finne på å være hardhendt med han, så vi må passe på hele tida når hun er i nærheten. - Men det har heldigvis blitt bedre, de første ukene var hun kjempekrevende. Nå går det seg til dag for dag.

Håret hans har blitt lysere, ved fødselen var det nesten svart, nå er det brunt, og jeg tror det blir lyst etterhvert, ser ut som det innerste håret er lyst nemlig. Han har en del røde prikker i kinnene, sånn hormonutslett.

Jeg ammer, men har jo lite melk, så han får flaske etterpå. Bruker også NUK smokk når han sover, bare den han tar.

 

Jeg nyter dagene og synes tida går fort! Nå er det heldigvis snart 6 uker siden keisersnittet, så nå kan jeg snart løfte tunge saker igjen. det blir greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...