Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...når legger dere deres tre måneder gamle babyer for natten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når gutten min var 3mnd la han seg mellom 21.30 og 22..

Nå er han 4,5mnd og legger seg kl 19 :)

Skrevet

så deilig da!! men trappet du bare ned etterhvert eller ville han sove i syv tiden selv?

Skrevet

Her legger junior seg kl 19.30. Er 3 mnd og 2 uker :-)

Skrevet

Alt har gått automatisk her,han har bare blitt trøttere tidligere liksom. Kl 19 er han så trøtt at han sovner nesten før jeg får lagt han ned :) Er kjempe deilig med litt babyfri på kvelden :)

Skrevet

hehe, ja det er litt godt:) idag fikk jeg han i seng halv ni,men han små våkner liksom hele tiden..men man må vel bare være tolmodig og prøve å få til en rutine kanskje..

Skrevet

Når snuppa var 3 mnd. la hun seg en gang mellom 21 og 23.

Bestemte meg for å prøve å legge henne litt tidligere for hver dag... men det var ikke nødvendig.. plutselig begynte hun selv å regulere tiden... hun bl trørr tidligerer og tidligere.. og fra hun var 4 mnd har hun lagt seg i 19-20 tiden... og nå når hun er snart 8 mnd. legger hun seg sjelden etter 19.

Er stuptrøtt da..

sover til 8 om morgenen..

Skrevet

Min jente på 4 mnd og en uke sovnet akkurat nå. Og ikveld var hun kanskje litt sein med å sovne. men rundt i 21- tiden er vanlig er i huset.Gleder meg til hun legegr seg samtidig som storesøster...Er så deilig den fristunden på kveldene. :)

Skrevet

Det høres ut som om dette ordner seg etterhvert..vi har ihvertfall rutine på pysj tran og kos og så pupp og gjerne senga.. har ikke så mye erfaring så litt greit å høre hvordan andre har det.. takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...