Safir Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har lyst til å kjøpe noen nye leker til lille jenta. Noen som har fine, uunværlige leker å anbefale?
Kakebakesøte Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 vet ikke om de er uunværlige, men tulla vår elsker dem. Stableklosser. De kan bankes i gulvet så det lager lyd, kan brukes i badekaret og kan lekes med på gulvet... de kan stables (det blir jo først litt senere...). Masse fint man kan gjøre med dem. Ikke minst, det var billig. Kjøpte det på OBS for 29 kr. De har mange fine farger .)
løva Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Har kjøpt en dokke fra Lamaz? til datteren min. Den har kjole som kniterer, ringer i den ene hånden(til å bite i) og fine krøller av band som hun drar ustanselig i. De har VELDIG mye annet fint også
Beama Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 -fischer price lek og lær hund. -En sånn lær og gå bil, bare med sånn understell som gjør den ikke triller med sånn ramme med lekebord som gjør at de sitter støtt når de er så små. - Speil er veldig gøy. - klosser i forskjellige varianter (mamma bygge tårn, baby river;)) -ellers alt som blinker, lyser og lager lyd snuppa mi er 7,5 mnd og elsker alt det overstående..
Safir Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2006 Det enkle er ofte det beste Skal se etter klosser neste gang jeg er på OBS.
løva Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg kjøpte den på en baby-butikk. Tror de har det på babyshop ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå