Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 har dere noen gode forslag på hva jeg kan prøve å gi jenta vår på snart 7 måneder til middag? Har prøvd med most gulrot og noen typer middagsglass. Men da bare gren hun på nesa og lot det komme ut igjen like fort. Hun får to grøtmåltider i døgnet, så jeg tenkte det var greit å få innført litt middag også.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Da må du nok prøve en stund.......... Nå begynner hun få egne meninger om "alt", blir nok litt jobbing der ja. Mi jente vil BARE ha de som kommer fra hipp, vi har prøvd(og slitt) siden hun var 5mnd. Er nå snart 8mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå