Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Er det noen som vet hvor man finner en flink skredder? Og hvor mye det koster å få sydd en dress? Eller hvor mye det koster å kjøpe på brudesallong?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 vi betaler 6000 for forloveden min sin dress...har ikke hørt hvor mye det koster å tilpasse den perfekt....
Serial mom Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Tror ikke det koster så mye,de aller fleste dress-butikker tilpasser/syr dressen man kjøper dersom den ikke sitter perfekt. Jeg fikk sydd inn kjolen min,det kostet 300 kroner og ble veldig fint! Du sier ikke hvor i landet du bor,så er litt vanskelig å gi deg noen tips på steder å gå... Mannen min kjøpte nettopp en kjempefin dress til bryllupet,og de la opp buksa på bare èn dag! Dressen kosta vel 7-8000 kroner,men var på salg pga av at høsten er kommet og de skal få inn nye typer for julesesongen!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 jeg ville gått i en brudesallong nå...er jo salg nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå