Gå til innhold

Sex i svangerskapet sidene..


selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Jeg synes dere bør se på disse sidene, og hva intensjonen med sidene er. Jeg har bare vært innom å sett litt, og finner mye av det som står der svært merkelig.. Mye sex fantasi greier som kan virke som om det er skrevet av menn feks. Det er også endel merkelige utsagn osv.. Trenger vi denne siden i den form den er i dag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei !

Helt enig med deg selma07. Det står veldig mye merkelig på den siden..ting som hadde passet bedre inn i et erotisk blad enn på et forum som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skriver under på denne. Gikk inn dit fordi jeg har mistet mye sexlyst etter at jeg ble gravid, og ville snakke med andre i samme situasjon. Fikk meg jo litt av en overraskelse der ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig... Synes det er merkelig å kalle det "Sex i svangerskaps debatten".. Det er jo i stor grad en haug av merkelige seksuelle drømmer og fantasier.. Trodde det var andre linker man skulle bruke da.. Kan dere gjøre noe med sidene? Lenge siden jeg la inn første forespørsel om dette.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Her var mitt innlegg... Hvorfor svarer ikke moderator på min henvendelse angående sex i svangerskapssiden??

 

Svar ønskes snarest!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...