Gå til innhold

23.06.07 bruder.. Hvor langt er dere kommet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har vi nå kirke, lokale, middag, bil, frisør, brudesuite, halvparten av innbydelsene, bordkort og mulig dj (pappa skulle booke en han kjenner, må ringe og høre om det er i boks snart..). Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!! Jøss du har kommet langt da! Synes jeg er godt på vei også, men... Har kirke og lokale klart. Ellers frisør, fotograf, bil til brudeparet, kjole til meg og snuppa. Ellers håper jeg at det snart er klart med kokk/mat og musikken (skal sannelig ringe nå, ett av de to alternativeene våre er allerede opptatt :-( ). Har ringt på brudesuiter, men vil gjerne se før vi bestiller.

Skrevet

Da har du jo kommet langt da.. Jeg vil også snart ha kjolen i boks, men jeg skal leie, så de på salongen ville at jeg skulle komme etter nyttår.. Så da får jeg smøre meg med tolmodighet da..

Skrevet

Hei, ja dere var kommet langt hehe... vi gifter oss i paris 1 juni og har ingenting klart hihi... er jo bare oss to med forlovere.. Poenget er at vi er nå igang med prøverør og er veldig spente på om vi lykkes nå, og gjør vi det er jeg veldig høygravid i juni og vet ikke om jeg kan fly og må utsette bryllupet. Vi må se først nå om vi lykkes, så det er jaggu mye spenning i livet vårt om dagen...

Lykke til begge to... herlig at vi snart er gifte... :o)

Skrevet

var ikke helt planlagt å kjøpe kjole ennå hos meg da. Er på slankern, men så fann jeg drømmekjolen på salg til 3000 kr, nedsatt fra 9300. Da sier det seg selv at jeg bare mått slå til. Gleder meg så mye til jeg kan bruke den kjolen, og min forlovede får se meg i den...

Nå er musikken også i boks. Dyrt, men håper det er verdt det. Hva måtte du ut med til brudesuite, og hva får dere med da?

Skrevet

Spennende tid fremover ja... Virker som man må være tidlig ute med endel hvis en skal få det en ønsker. Mye som har vært bortbestilt o.l når jeg har undersøkt- så lang tid i forveien. Men er jo en populær dato da ( nest etter 070707).

Lykke til med prøvingen, og bryllupsplanleggingen...

Skrevet

Takk takk... lykke til du også..

Skrevet

Brudesuita måtte vi betale 2400 kr for.. Da er det masse inkludert.. (champis, sen utsjekk, frokost på rommet, gratis badeland osv.. Har lagt ut en innlegg lenger ned om det..)

Skrevet

Oi! Så langt dere har kommet da :o)

Jeg går rundt i den tro at jeg har all verdens tid... Det er jo så lenge til liksom... Men tida går fort :o)

Vi har kirke og lokale i orden. Kjøpte meg drømmekjolen på fredag etter å ha prøvd ørten kjoler den siste mnd... Ikke lett å velge i alle disse flotte kjolene.. Ente opp med en Maggie Sottero til 15000 (!) så den er jeg veldig fornøyd med... Skulle bare mange :o)

Jeg har også endelig valgt forlovere... Ikke bare bare det heller. Ente opp med å velge 3 av mine beste venninner i stedet for kun å skulle velge kun en av de.

Skjønner at vi bør få ræva i gir med alt det andre også nå. Håper mine forlovere finner seg kjoler om ikke så altfor lenge for da finner jeg også temafargen som vi skal ha på blomster o.l.

Har kikka mye rundt på nettet på invitasjoner o.l., men har ikke bestemt noe enda. Det haster vel heller ikke mest...?

Sliter litt med musikk da. Ønsker jo helst å ha et band som kan spille litt av hvert, men vet liksom ikke helt hvor jeg skal finne det. Får høre litt rundt i nærmiljøet så kanskje det dukker opp noen som vil spiller for oss... Helst litt rimelig for det koster å gifte seg :o)

Ja, det var litt om hva vi har fått til og planlegger.

Moro at denne tråden ble startet for da kan vi følge litt med på hverandre fremover :o)

Skrevet

Vi har lokaler og kirke i orden..

Å snart kjolen :) har funnet den jeg skal ha,men det mangler bare å bestille den :)

Forlovere er klart :)

Innbydelser og bordkort skal jeg lage selv :) så det er ikke en ting jeg haster med..

Skrevet

Har begynt å komme et stykke på vei i planleggingen jeg også...

Syntes et år med lanlegging var mye, men begynte å få litt panikk når jeg leste hvor tidlig folk egentlig begynner planleggingen. Så de siste ukene har jeg fått mye i boks.

Vi booket kirke, lokale og transport (transport var noe av det første samboeren min tenkte på :)) ca 1 år før.

Ellers ha vi klart; visevert, musikk, gifteringer, frisør, fotograf, menyen (utenom forretten) og brudekjole. Har begynt innkjøp av alkohol.

Det er en "het" dag og gifte seg på, så det er best å være ute i god tid!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...