Miiia Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Da har hun endelig kommet, håper alt er bra med dere begge=)) Kos deg masse med den lille jenta di mens hun er så lita, de vokser fortere enn du aner=p hehe.. jenta mi blir snart 1år allerede(4oktober)... Gleder meg til å se bilder av den lille prinsessa di da=)) klemmer fra Mia ((www.myprincessjulie.piczo.com))
Mamsen86 Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Å, tusen tusen tusen tusen takk! Jeg blir så rørt av alle dere jenter, jeg! Koser meg masse med tulla mi, hun er så god vettu! Utrolig snill, hun bare ligger ved siden av meg å studerer verden.. Ikke noe sutring! Men alt soms tår i hodet hennes er pupp, pupp, pupp.. Tihi! Så god vettu, sovner med puppen i munn ogsånn.. Åh, er så forelska i henne <3
mine små gull Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 gratulerer så masse med jenta di:) har følgt dere inne på siden den,men passord nå jo;( kan jeg få passorde? om du ikkje vil legge det ut her kan du jo sende meg ein mail elle legge meg til msn om du vil adr er : [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå