Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er blitt så stor i det siste og er langt fra baby. Jeg vil beholde han slik lenge! Så synd at han vokser så fort, for det er så koselig når han er liten. Yndig liten krabat!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Derfor video og foto er oppfunnet vettu!

Skrevet

du skal være glad.. er så lei av å ha en liten baby jeg.. vokser aldri.. føler jeg..

Skrevet

Fra 1-års alderen er de jo så søte! Selvstendige, kosete, begynnende liten gutt, ikke baby... nyter det så lenge det varer (ser IKKE fram til trassalderen!).

Skrevet

er ikke sikkert han komme i trassalder heller da.. min søster gjore ikke det.. hehe.. men jeg derimot.. var trass fra jeg var 2 til jeg var 15.. da brukte jeg all energi på guttene som mamma sier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...