Gå til innhold

I dag har jeg...

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

....vært ute og gått en laaang tur med Hannah og sambo. Vi Har sittet på utekafe i solsteika og nytt kaffe latte og nystekte croissanter, lest aviser og kost oss. Leste en reportasje om Christine Koht og har ledd meg skakk! Den dama har mye energi:-)) Hennes siste prosjekt er å forske på norske familier og følgende sto: Det er en ting Christine Koht virkelig lurer på: Hvordan klarer norske familier å holde ut med hverandre? Eller som hun selv formulerer det på en diger plakat hjemme i leiligheten: "Hvordan orker de å pule etter en hel dag med beskjeder, rydding, mas, henting, telefoner, vask, kos og lek?"

Ha ha ha ha ha ha!!! Utrolig bra sagt synes jeg! Endelig jenter - så er det noen som faktisk beundrer den innsatsen som skal til for å få

"familiebedriften" til å gå rundt;-)

Vi har så spist fårikål-middag hos mine foreldre, og kjørt mellomstebarnet hjem til den ekte Frøken Detektiv.-) da hun har en datter som er venninne med min pode.

Og så var det kvelden - og litt dibbing;-).....som vanlig.....;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare vært forkjøla jeg... men det er jammen strevsomt nok!

Skrevet

Stakkars deg! Synes du skal bli fort frisk så vi kan gå tur snart igjen:-) Sender over noen "friske-vibber"!!!

Skrevet

Her har JEG sovet leeeenge etter sent besøk i går kveld av vennepar (deilig belønning fra sambo etter sterk innsats på kjøkkenet i går av undertegnede ;-)) Så har vi luket og raket, oljet utemøbler og båret ned i kjelleren, så nå er vi snart klare for høst/vinter. Og så har vi spist fårikål hos svigermor. Deilig, lat søndag!

Nå er sambo på bandytrening og jeg løper opp og ned trappa for å trøste forkjølet 2-åring. Bør vel egentlig køye snart for dette kan bli en slitsom natt kan det synes som...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...