Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 ....vært ute og gått en laaang tur med Hannah og sambo. Vi Har sittet på utekafe i solsteika og nytt kaffe latte og nystekte croissanter, lest aviser og kost oss. Leste en reportasje om Christine Koht og har ledd meg skakk! Den dama har mye energi:-)) Hennes siste prosjekt er å forske på norske familier og følgende sto: Det er en ting Christine Koht virkelig lurer på: Hvordan klarer norske familier å holde ut med hverandre? Eller som hun selv formulerer det på en diger plakat hjemme i leiligheten: "Hvordan orker de å pule etter en hel dag med beskjeder, rydding, mas, henting, telefoner, vask, kos og lek?" Ha ha ha ha ha ha!!! Utrolig bra sagt synes jeg! Endelig jenter - så er det noen som faktisk beundrer den innsatsen som skal til for å få "familiebedriften" til å gå rundt;-) Vi har så spist fårikål-middag hos mine foreldre, og kjørt mellomstebarnet hjem til den ekte Frøken Detektiv.-) da hun har en datter som er venninne med min pode. Og så var det kvelden - og litt dibbing;-).....som vanlig.....;-))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har bare vært forkjøla jeg... men det er jammen strevsomt nok!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2006 Stakkars deg! Synes du skal bli fort frisk så vi kan gå tur snart igjen:-) Sender over noen "friske-vibber"!!!
Gummelillan Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Her har JEG sovet leeeenge etter sent besøk i går kveld av vennepar (deilig belønning fra sambo etter sterk innsats på kjøkkenet i går av undertegnede ;-)) Så har vi luket og raket, oljet utemøbler og båret ned i kjelleren, så nå er vi snart klare for høst/vinter. Og så har vi spist fårikål hos svigermor. Deilig, lat søndag! Nå er sambo på bandytrening og jeg løper opp og ned trappa for å trøste forkjølet 2-åring. Bør vel egentlig køye snart for dette kan bli en slitsom natt kan det synes som...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå