mamman til to prinsesser Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 av jenta mi. Hun har begynt å krype/åle seg fremover og hun er bare 4 måneder og 25 dager. Er ikke noe om å gjøre at de kryper så tidlig, men synes jo hun er utrolig flink da. Fikk tårer i øynene jeg.
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Det er så gøy når de gjør nye ting! Jr rulla rundt for første gang her om dagen, og jeg var så stolt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå