Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 vi har begynt å ta på datteren vår selen nå den siste uken... hun ligger i en emmaljunga sportsvogn... hun blir 5 mnd om en uke.... og kan rulle begge veier...og sitter ganske bra, så jeg er redd hun skal falle ut.... når begynte dere?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Vi har akkurat gjort om vognen til sportsvogn med lammeskinn i. Jenta vår er 5 mnd og ruller også begge veier, så jeg tror vi skal begynne med seler nå. Griet å vende detm il det mens de er helt små også.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Vi begynte med seler i vognen da han var rundt 7 mnd.
*Lissi* Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Gutten min er 7,5 mnd. men vi har ikke begynt enda.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 jeg har ikke begynt gutten min er 8 mnd idag
krish Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Vi begynte med seler når vi bytta til sportsvogndelen. Da var mini 7 mnd. Om man ikke tror ungen trenger seler så er det lurt å venne de til det. OG de fleste ulykkene med bebiser skjer fordi man ikke trodde de ville klare ting.... Bedre føre var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå