Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Sånn som klær , vogn, seng og annet babyutstyr?
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Med førstemann kjøpte jeg vogn og annet utstyr etter jeg hadde vært på ul i uke 18. Men jeg hentet det ikke ut av butikken før jeg hadde ca 4 uker igjen. Nå er jeg 12+5 og har ikke kjøpt en sokk enda en gang.
afrodite79 Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 er 26+4 nå, begynte med litt klær i går:)
MM med spire Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Kjøpte vippestol allerede i uke 14.... Ellers begynte jeg etter ul ca uke 17-18
samboer87 Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 har kjøpt litt klær hele veien men store ting har vi ikke riktig begynt med enda..er i uke 24 har fått stellebord av mormor og skal få vogge av mamma. Har begynt å kjøpe mere klær og tenke på å kjøpe flere ting som vippestol etc.=) kos=)
morra di Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 Er i uke 25. Har ikke kjøpt noe annet enn bilbelte til meg selv:-)
Leola Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Med første mann begynte jeg i uke 32. Er 28 uker nå, og venter vel minst 1 mnd til.
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 Hehehe bare jeg som er så utålmodig at jeg har begynt no vanvittig tidlig eller?? kjøpte vogn i 11 uke,og siden har det gått slag i slag eneste jeg mangler nå er litt klær til babyen,men det blir ikke kjøpt før jeg har vært på 3-D ultralyd,så jeg veit med sikkerhet om jeg skal kjøpe rosa eller blått
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. oktober 2006 #11 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg gikk totalt berserk i helgen og kjøpte MASSE klær og vogn etc. Hadde UL på torsdag :-) Er 18 + 4.
Anonymmammatil3 Skrevet 2. oktober 2006 #12 Skrevet 2. oktober 2006 Lider av litt shopping galskap jeg da,men har prøvd å holde meg selv i tøylene... -klær begynte jeg vel å kjøpe litt av etter uke 15.... -barneseng i uke 20..fant en brukt som vi bare MÅTTE ha! -bestillte vogn,stelleveske og dun pose i helga,uke 24 -kjøpt brukt vippe stol på finn.no i dag... -når jeg får lønning neste uke kommer jeg til å kjøpe enda litt småtteri...Ammepute,håndklær,gulpekluter og slikt... Er jo greit å fordele det litt! Vet at jeg har en haug med julegaver å kjøpe inn å.............
Rockekilling on board Skrevet 2. oktober 2006 #13 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har alt jeg trenger av utstyr... untatt barneseter, og siden sambo selger det på jobben haster jo ikke det heller... Så jeg koser meg med småkjøpene, jeg... klær, tepper, sengetilbehør osv....
The Mothership Skrevet 2. oktober 2006 #14 Skrevet 2. oktober 2006 Er i uke 21, ingen som ikke kjenner meg tror på meg når jeg sier det. Ser ikke gravid ut på en flekk!! Synes derefor det er litt vanskelig å gå i butikker å kjøpe noe til meg eller til "arvingen" Endrer seg vel om en uke el 5. Har fått mye, så vi venter litt til så vi har den fulle oversikten over hva vi har. Har sett ut et par ting på nettet som jeg skal bruke penger på, og der føles det ikke så rart - for ingen kan jo se om jeg er gravid el. ikke
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #15 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har kjøpt to bodyer Er 16+2 i dag.. Er litt utolmodig å har lyst til og kjøpe masse masse nå, men jeg får nok vente noen måneder til;)
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #16 Skrevet 2. oktober 2006 Kjøpt litt klær..ikke mye.. holdt av vogn.. henter den i januar... kjøpt bil stol.. Jeg skjønner ikke at folk tør å kjøpe ting når de er så kort på vei jeg.. for meg er det veldig rart... når folk går å kjøper vogn før uke 20 å sånn.. men men.. vi er forskjellig
mammantil2+1 Skrevet 2. oktober 2006 #17 Skrevet 2. oktober 2006 Med snuppa så handlet vi vogn etc etter UL i uke 17, men denne gangen har vi bare så vidt tittet på en søskenvogn (uke 20 nå) ellers så har vi det meste fra før så det blir evt litt tøy til vidunderet, men venter til vintertøyet kommer siden det er en februar baby:-)
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #18 Skrevet 2. oktober 2006 Kjøpte masse klær i uke 8 eller noe... Etter det har det bare ballet på seg! Vi har nå kjøpt veldig mye utstyr og en haug med klær! Men vi har vært nødt til å fordele det i løpet av disse månedene, vi har ikke råd til å bruke 20 000,- på babyutstyr/klær de siste par månedene! (Regna med en venninne at det er kostnadene det ender på, hvis man kjøper ting brukt) Desuten kommer jula ubeleilig i år! ;o) Synes det er trist å lese at noen ikke forstår hvorfor vi begynner så tidlig... Babyen min er frisk og aktiv...! Jeg skal jo kose meg gjennom hele svangerskapet, dette er min måte... ) Man må tenke positivt, det blir vondt hvis noe skulle skje uansett! Heldigvis liten odds for det...! Her er shoppinga så vidt begynt!! Er i min 23. uke foresten! Kos dere videre jenter! Klem
Jonas-mamma'n Skrevet 2. oktober 2006 #19 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg føler jeg er veldig tidlig ute....er i uke 20 nå, og for en uke siden var jeg og samboeren i Sverige sammen med et vennepar og handlet utstyr! jeg har hele tiden tenkt å vente til bare noen uker før termin, men venneparet vårt skal føde på noen få uker, og derfor ble vi med nå....så fikk vi en hyggelig hotellhelg på kjøpet også nå mangler vi kun småtteri....de største og dyreste tingene er i boks. men nå skal jeg roe meg ned litt, og vente med siste rest til nærmere februar:)
mayaya Skrevet 2. oktober 2006 #20 Skrevet 2. oktober 2006 Vi gikk litt amokk her om dagen, da Barnas Hus åpnet, så det ble innkjøp av de største tingene da, og vi har kjøpt noen klesplagg i tillegg. Er i uke 16, men vi satser da på at ting skal gå bra, vi :-)
Blåbærlyng Skrevet 2. oktober 2006 #21 Skrevet 2. oktober 2006 Er i uke 13 og har kjøpt et sokkepar og ei sparkebukse. I tillegg har jeg strikket et teppe for et par år siden som jeg har liggende, og jeg holder nå på med enda et teppe, samt ei lue og et par sokker. Og så strikker svigermor en jakke. Alt dette er i hvitt da. Kommer ikke til å kjøpe så mye farger før vi vet kjønnet (hvis vi får vite det da...).
Blåbærlyng Skrevet 2. oktober 2006 #22 Skrevet 2. oktober 2006 Glemte å skrive at vi har fått vogge av mamma og pappa, men den står enda på loftet deres. Og så skal vi få masse gamle klær av mamma og pappa. Og så har vi bestemt oss for hvilken vogn vi skal ha, og bilstol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå