Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Det kommer veldig mye mer enn normalt, vanlig utflod + mye slim. Sorry detaljer, men er det flere som det er sånn hos? 3 uker til termin
shannabais Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Hei! Jeg har slitt med det samme som deg igjennom hele svangerskapet, er i uke 29 nå og sliter fremdeles. Har fått sopp av det også, og det klør så jeg holder på å bli gal!!! Går ut over sex-livet også, så det er ikke bra. Har prøvd alt for å få dette bort. Ligger naken om natten for å lufte, truseinnlegg må jeg bruke daglig, g-streng er fjernet og canesten er brukt jevnlig. Har fremdeles mye utflod og sopp, så jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Har du fått noen anbefalinger om hva som kan gjøres? Skjønner godt hvordan du har det..... Pleier å bli borte rett etter fødselen, så du har jo ikke lang tid igjen da...
mammstil2:) Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Har hatt mye utflod hele svangerskapet, men nå di siste ukene er det kommet mye mer.. .avatil litt klumpete,men ingen lukt, den forandrer seg også ofte. noen ganger ganske tynnflytende....men ingen misfarging...idag rant det dråper også som var hvitaktig.... utrolig hva man kan dele med noen man overhodet ikke kjenner...he he, ble veldig detaljert...sorry... har forresten to uker til termin:)
syvendehimmel, igjen, Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Syns det hørtes vedldig ut som slimproppen jeg da:-D
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Ja, jeg også synes det høres ut som slimproppen. Ikke det at jeg vet selv hvordan dette er siden jeg er førstegangs og ikke kommet dit selv ennå, men jeg spurte jordmoren min om slimproppen, og hun sa at mange ofte merket mer utflod, gjerne slimblandet og det kan også være blodspor i dette..
tutsi 77 Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Upps..kan det virkelig være slimproppen??Jeg har også hatt veldig mye utflod i hele svangerskapet..Idet siste mer en før..lukter ingenting..Men jeg har ikke vurdert en gang at dette kan være slimproppen..Jeg trodde slimproppen var en stor klump slim..ikke rennene..unnskyld vemmlige detaljer her og...
hvite svane Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har også hatt mye utflod/slim,hadde sopp for ei stund tilbake men det er gudskjelov borte nå,men legen min sa at det er normalt å få enda mere utflod i slutten av sv...
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 Hei! Det er vanlig med masse utflod, selv bytter jeg truseinnlegg minimum 4 ganger om dagen! Men slimete er den ikke, mer kremet. Kommer det blankt slim er det nok deler av slimproppen. Den kan komme litt og litt, og betyr at det er modning på gang! Hos meg startet fødselen ved at slimproppen gikk første gang jeg gikk gravid. Den kom da nesten i en omgang, men det kom litt slim før og etter også. Den kom natt til tirsdag og jeg fødte torsdag...
Nina- mamma til Sander Skrevet 1. oktober 2006 #9 Skrevet 1. oktober 2006 det er nok ikke slimproppen nei... slimproppen er en stor slimklatt, men den har også litt rødt eller brunt i seg... grunnen til at dere slimer så mye, er som regel at livmoren trekker seg sammen (kynnere) og da produserer du samtidig mer slim... det er bare å smøre seg med tolmodighet, det går over etter fødselen jenter;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå