♥Snulder Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 ...er vel ingen som har lagt merke til at jeg har vært fraværende tenker jeg.... Hmmm... meg i et nøtteskall det...furt furt.... . .
♥Snulder Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 1. oktober 2006 JO DA! JEG!!! Savnet det masse jeg snulder!!! hihihi... Personlighet nr. 2
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Å joda:-) HVOR HAR DU VÆRT DA?????? Du må huske å melde ifra hvor du går!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Alle Attpåklattens personligheterhar sikkert savnet deg... Og det har jeg også!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har savnet deg, men regner med at du har et liv ved siden av.
♥Snulder Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2006 Koselig da!!! Jeg har litt å stri med akkurat nå... er vel bare sånn av og til. Har hatt innkjøring som dagmamma.... snill gutt jeg skal passe, men så uvant med 2 små da! Går seg nok til tenker jeg. Ellers har jeg og sambo bestemt oss for å være masse kjærester igjen... Da mener jeg MASSE... Etter 2 barn sammen og en haug ved siden av har vi glemt oss oppi alt sammen. Men vi er nå grunnleggende glad i hverandre og mener at nå er det VÅR tur ... også.. Litt spennende og da... Hihi.. sender masse sms.... sitter ved siden av hverandre på sofaen igjen... Høres teit ut... men slike småting er blitt borte helt uten at jeg vet hvorfor! Hmmm... får vite mye dere...enda jeg ikke kjenner noen her! Kanskje det er det som gjør det litt lettere å tømme hjertet sitt?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Så fint for dere! Det er så altfor lett å la kjæresteforholdet gå i glemmeboken......kjenner til det! Vi må også ta oss litt i nakken og prioritere hverandre litt mer. Lurt å investere i det forholdet også, ikke bare barn barn barn:-) Selv om det er viktig altså! Men ikke bare det...:-) Og det er deilig å ha dette forumet å øse og pøse ut til ja:-) Lettere å gjøre det her faktisk!
♥Snulder Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2006 Ja... det føles godt å øse ut en gang i blandt:) De fleste av dere er jo heldige og har møtt hverandre, så dere har en viss formening om hvem dere snakker til! Jeg for min del er en klassisk klagemur for en del venninner... jeg skal være der og høre på surving.. si det rette og sende dem gladere hjem... For min egen del sier jeg aldri noen til noen av disse. Med unntak av min ene "fortellealttil" venninne!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. oktober 2006 #9 Skrevet 1. oktober 2006 Høres veldig kjent ut den situasjonen der:-) Tror vi er mange i samme båt:-) Godt vi har funnet veien hit:-)))
Gummelillan Skrevet 1. oktober 2006 #10 Skrevet 1. oktober 2006 Husker jo du fortalte at du skulle være dagmamma, så etter det har jeg vel egentlig skjønt at så mye tid til ås krive har du kanskje ikke lengre...? ;-) Prioritering av hverandre som kjærester høres lurt ut. En må virkelig ta seg selv i nakken så en ikke helt blir en gammel vane.. el uvane...? Lykke til! Og bruk oss gjerne til både klagemur og mer til!
♥Snulder Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 1. oktober 2006 Takk, takk!! Har en tendens til å stenge alt inne jeg da... Ikke så lurt alltid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå