Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Hvilke symptomer ? Har ei jente på 5 mnd som gulper veldig mye...kommer også opp mye tykk melk...! Er det bare for at hun har spist for mye? Eller er det noe som feiler henne?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 har ikke sånn veldig peiling, men mener det står en del om det på www.ammehjelpen.no.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg svarte på noe om dette her om dagen. Du kan jo sjekke denne linken : http://www.dinbaby.com/forum/thread/6500547
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Takk for det....det var utfyllende Men har et spørsmål .....har refluks ofte sammenheng med ammeproblemer? Hun river og sliter i puppen og det virker som om hun har vondt under ammingene. (Det skal være sagt at hun er glupsk og får veldig mye luft i magen da..) Hun gulper ikke om natten da, gjør de bebier med refluks d ?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Kan være litt ammeproblemer, ja. De blir urolige pga sureoppstøt hele tiden, og det er selvfølgelig også vondt. Men du sier hun er glupsk, og det kan jo være en årsak hvis hun gulper mye. Får hun luft i magen og dermed magesmerter, så spenner hun seg sikkert veldig, og da er er det lettere får at de gulper også. Babyer med refluks gulper hele døgnet- også om natten. Men det skal sies at jenta mi er faktisk best på natten mht gulpingen. Det har hun alltid vært. Deter nok fordi hun ligger rolig da...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Tror vel kanskje det er luftproblematikk som plager jenta mi da... når jeg ammer henne i søvne gir hun ikke uttrykk for noen ubehag...,sikkert ikke så glupsk da og får ikke så mye luft i magen sin. Hadde hun hatt refluks vil det vel ha vært likens om natten v amming vil jeg tro...???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå