Gå til innhold

April: hvordan er det med søvnen deres da jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har den blitt skikkelig dårlig! i et par uker så har han nesten våkna en gang i timen fra i et tia!! er dritsliten.. han våkner, og det eneste som roer han er melk..ca30ml! så kjipt.. så de siste par dagene har jeg begynt å gi han vann.. blir skikkelig fornerma av det, men merker det begynner å hjelpe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi hadde en slik periode vi og, men da vi hadde brukt grøt en stund begynte d gradvis å gi seg. Nå våkner han opp til to ganger pr. natt.. Må innrømme at man nesten føler seg mer trøtt nå enn før:-) Til oss holdt d på i ca. 1,5 mnd...leeenge med lite søvn det...

Mvh

Skrevet

Her soves han fra ca 19.00 til 07.00-08.30...

Det er utrolig deilig..

Skrevet

Lillegutt sover også fra 19 - 6, da gir jeg sutten også dupper han en times tid til, av og til lenger.

Skrevet

Mikkel sover fra 2030 til 9 ca. Spiser da alt fra 1-3 ganger immellom det.

Saa klager ikke, har perioder da jeg har problemer med aa sovne etter puppinga, men som regel gaar det bra.

Skrevet

Aurora sover fra 19.30 til ca 07.00. Veldig deilig=) Men jeg er altfor treig med å legge meg da, så dårlig på å stå opp så tidlig......

Skrevet

Vesla her hadde også en slik periode,våknet 1-3 ganger i timen ! gjennom hele natten,og da ble hun jo også ekstremt sur på dagtid også (sover lite om dagen).

Vesla har fått velling hver kveld siden hun var 3 måneder,så det har ikke vært det hvertfall,men kanskje varmen.....hun er også mer ømfintlig for lyd nå enn hun var før,sover inne hos oss,og våkner bare vi snur oss i senga.....

Nå pleier jeg og gi grøt til kvelds,og så gir jeg henne velling når jeg legger meg,så nå våkner hun 1-4 ganger i løpet av natta. Men satser på det blir enda bedre når hun får eget rom om noen måneder :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...