Guttemamma til tusen :) Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Her har den blitt skikkelig dårlig! i et par uker så har han nesten våkna en gang i timen fra i et tia!! er dritsliten.. han våkner, og det eneste som roer han er melk..ca30ml! så kjipt.. så de siste par dagene har jeg begynt å gi han vann.. blir skikkelig fornerma av det, men merker det begynner å hjelpe!
Harleygirl Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Hei! Vi hadde en slik periode vi og, men da vi hadde brukt grøt en stund begynte d gradvis å gi seg. Nå våkner han opp til to ganger pr. natt.. Må innrømme at man nesten føler seg mer trøtt nå enn før:-) Til oss holdt d på i ca. 1,5 mnd...leeenge med lite søvn det... Mvh
Mulle :) Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Her soves han fra ca 19.00 til 07.00-08.30... Det er utrolig deilig..
EmmaK Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Lillegutt sover også fra 19 - 6, da gir jeg sutten også dupper han en times tid til, av og til lenger.
siljewill Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Mikkel sover fra 2030 til 9 ca. Spiser da alt fra 1-3 ganger immellom det. Saa klager ikke, har perioder da jeg har problemer med aa sovne etter puppinga, men som regel gaar det bra.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Aurora sover fra 19.30 til ca 07.00. Veldig deilig=) Men jeg er altfor treig med å legge meg da, så dårlig på å stå opp så tidlig......
Sassy. Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Vesla her hadde også en slik periode,våknet 1-3 ganger i timen ! gjennom hele natten,og da ble hun jo også ekstremt sur på dagtid også (sover lite om dagen). Vesla har fått velling hver kveld siden hun var 3 måneder,så det har ikke vært det hvertfall,men kanskje varmen.....hun er også mer ømfintlig for lyd nå enn hun var før,sover inne hos oss,og våkner bare vi snur oss i senga..... Nå pleier jeg og gi grøt til kvelds,og så gir jeg henne velling når jeg legger meg,så nå våkner hun 1-4 ganger i løpet av natta. Men satser på det blir enda bedre når hun får eget rom om noen måneder :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå