Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Babyen har fått pupp hele tida, men har tatt flaske av og til når jeg har vært borte. Er 5 mnd. nå og vi har begynt med grøt. Har begynt å gi han litt vann til grøtre og da blir han helt vill. Når han ser flaska blir han helt på tuppa og strekker seg noe voldsomt. Prøvde igjen i ettermiddag da han var mett etter et brystmåltid. Han tar flaska og drikker grådig. Det jeg lurer på er om jeg bør begrense dette eller om han slipper når han er mett? Jeg vet jeg har melk så det er ikke det at han ikke får nok melk...
¤mamma til to prinsesser¤ Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Jo, det har de vel såvidt jeg vet. Har nettop begynt å gi jenta vår litt grøt, og ho er helt vill når ho ser at ho skal få noe. Men det tror jeg ikke er fordi ho er så veldig sulten. Heller det at det er godt å få noe i munnen! De spiser nok ikke hvis de er stapp mette!
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Min har i allefall metthetsfølelse. Vil kun ha mat/drikke når han er sulten og vrir seg vekk og protesterer når han er mett. Vann er bare sunt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå