Gå til innhold

Oi, hva skal jeg si? Tror jeg er GRAVID!!!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ligget våken i hele natt for det begynner å demre for meg at jeg mest sannsynlig er gravid......Skulle hatt mensen for vel ei uke siden og det er ingen tegn til at den kommer. Det er skrekkblandet fryd dette her. Har to barn fra før, 7 og 11 år gamle. Jeg har alltid hatt lyst på tre men har ikke fått helt til å snakke med samboeren min om det. Har bare rgnet med at han syntes to var nok og derfor bare utsatt den lille praten om at jeg vil ha tre. I juni slapp jeg bomben og han sa, javel, hvis du vil det så. Dro sporenstreks til legen og fjernet spiralen. Helt uten tanke for høyt blodtrykk som jeg sliter med - og det faktum at jeg er 38 år og nok må regnes som lettere overvektig. I natt ble jeg liggende våken og tenke og tenke - ikke minst på alt som kan gå galt, og av en eller annen merkelig grunn følte jeg at jeg sviktet de to barna jeg allerede har. Har ikke sagt noe til samboeren min enda og jeg vil ikke si noe på ei stund heller. Håper å finne noen andre i lignende situasjon. Engstelig og usikker på om jeg har gjort noe dumt nå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må nå bare få gratulere deg!!! Det er vel ganske vanlig¨å få kalde føtter når en begynner å tenke etter. Når du får vendt deg til tanken blir det nok bedre. Dette med høytblodtrykk og slikt vet jeg lite om og kan ikke komme med noe råd/trøst til det. Men at du svikter barna dine må du ikke tenke på. Kanskje de blir kjempe glade over å skal bli storesøsken. Det pleier jo å være kjempe stas!! De kan jo hjelpe til masse med babyen, noe som de sikkert har kjempe lyst til!

 

Håper sambo blir glad!!:)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...