Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Er helt fortvila, jenta mi på 6 mnd nekter å spsie grøt og drikke mme plutselig. Men middagsglasset og fruktpureen slukes... Alt for lite mat dette her, hun har alltid villety ha grøt men har ikke vært så gla i mme etter jeg sluttet å amme. Hva skal jeg gjøre??????????????? SNUFS, jeg blir så frustrert!
Expat Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Jaja, bland litt mme i middagen da! Eller halvtomhalt med mme/groet og middag. Greit nok det! Vi brukte ogsaa ofte halvtomhalvt med groet og fruktpure. Og bytte merke mme, kanskje, Hipp sin likte vaar godt!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Hva med velling da? Det kan jo også gies på flaske...Ellers går det jo an å prøve ulike typer grøt feks med smak av vanilje el. Kanskje hun er litt lei de samme smakene? Tar hun flaske med mme når hun er skikkelig trøtt da? For hun bør jo få i seg litt væske. Ellers er ikke jeg noen ekspert på dette. Skjønner at det er frustrerende...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Vet du om den maisvellingen til hipp er like bra som vanlig mme? For den vil hun ha litt av nå.... Hun er sulten, men vil ikke ha brød heller... Munnen limes igjen, blir så lei
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Prøv å ta henne opp når hun sover og gi henne flaske da. Ingen løsning i lengden, men en nødløsning til du finner en grøt eller et melkeprodukt hun vil ha. Vi har delvis samme problem her. Min spiser grøt, så det er ingen krise, men vil ikke ha flaske annet i forbindelse med søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå