Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 datteren min på 7 måneder vil nesten ikke ha mme lenger. hun får grøt på formiddag og kveld, den blandes med vann. de andre måltidene er flaske men hun drikker max 100-120. er ikke dette litt lite? hun er blitt mye tregere i magen etter vi begynte med grøt men hvis dette plaget henne ville hun vel heller ikke hatt grøt?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Samme her, 7 mnd og vil nesten ikke drikke. På hs sa de at det ikke gjorde noe så lenge hun spiste grøt og fruktpure(inneholder vann), siden hun heller ikke vil ha vann. Hun har våte bleier. Hun drikker maks 360 ml mme til sammen ila et døgn nå
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Samme hos oss. Drikker litt melk på morgenkvisten og en bitteliten slant på formiddagen. Pleier å ta ham opp på kvelden etter han har sovna, og gir ham melk. Han drikker gjerne av flaska i halvsøvne. Og min gutt er bare 5mnd!! Vi har nettopp begynt med fast føde, og melkenekten kom umiddelbart. Jeg lager grøten litt tynn og blander med fruktmos. Så gir jeg sviskesaft med skje for å hjelpe magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå