Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Er i det siste blitt plaget med hvit/blank utflod/slim..ganske mye egentlig..... Hva er dette? Har brukt canesten tablett for ca 1 mnd siden..klør ikke
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Kan være ingenting... Hadde samme problemet og gikk til legen med tanker om det verste. Men det var bare som det skulle være. Her varierer det i fht syklusen min...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har også den type utflod innimellom, varer bare en dag el to så er den borte/forandret seg! Sålenge du ikke har andre symtomer (kløe, svie,vond lukt el l ) tror jeg ikke du trenger å bekymre deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå