Gå til innhold

Sliiiiten nå :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har begynt å spise (pupp) hver 3. time fra hun legger seg kl 20 og gjennom hele natta. Nå har hun sugd litt feil, så jeg har den vannblemma på den ene puppen. AU! I tillegg er hun masse våken utenom dette også. Hun skravler/skriker kjempehøyt! Begynt med grøtintroduksjon- ikke helt populært ennå.

Tok alltid flaske før, men var i bryllup og da nektet hun plutselig å ta den! Så nå har vi øvd hver dag på flaske. Nå fikk jeg henne nesten på gli da jeg hadde en flaske med sukkervann og en med NAN som jeg bytta på. Tok vel 4 sug av sukkervannet. Men ikke mer enn det. Er masse hyl og skrik. Redd hun skal forbinde hele måltidet med noe negativt.

Også har hun refluks, så det spyes i bøtter og spann her! puh... Fikk netopp den ladningen over hele meg og henne samt sofaen og gulvet!

Åååå- nå er jeg sliiiten :// Sorry- måtte bare få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff! Dette hørtes ikke greit ut. Vil bare gi deg en god porsjon sympati, jeg!! Det er vel en mager trøst at jeg går rundt og lukter gulp så det holder. Har ikke rukket dusjen i dag pga økedøgn... det er jo mye deiligere å sitte på forumet når hun endelig sover i 20 min, enn å dusje!

Skal fortsette å tenke masse på deg.

Klemmer fra

Skrevet

Huff hørtes slitsomt ut! Har du prøvd å legge ut dette på ammedebatten? der er de veldig flinke til å svare fort:-) hjulpet meg masse der ihvertfall!! noen der som også er ammehjelpere og kan jo mye om dette! Ellers så er det jo alltid bra å få det ut:-)

Håper du det ordner seg for dere!

*sender masse gode tanker*

Skrevet

Takk for et hyggelig svar, prinsessemari og Linea 030806 :)

Hjelper med litt sympati!

Slitsomt med økedøgn også, vet jeg! Man får ikke gjort mye annet.... I dag går jeg rundt som en slubbert selv, føler jeg. Har ikke overskudd eller tid til å gjøre annet enn mating, skifting, vasking osv...

Skrevet

Ja, kanskje jeg skulle slenge ut innlegget der også.. Handler ikke bare om amming, men...

Tusen takk for gode ord =)

Skrevet

Synes jeg du skal gjøre, for der går det både i dillemmaer med pupp og flaske-barn:-)

Og er vel det meste rundt amming og mat...

Lykke til:-)

Skrevet

Umm, hver 3de time om natten er ikke saa ille hvis du forsoeker aa time det litt, amm kl 23, saa blir det bare 2 og 5 foer morgenen...

Blaas i flaska naa, det har du tid til senere. OG saa har du sikkert en melkeblemme (soek i forum). Bruker dere Nestargel for refluksen?

Skrevet

Ja, du sier noe. Egentlig bare dumt å styre med flaska oppi alt det andre! Takk for at du lot meg "se" det :) Tror jeg gårlitt rundt meg selv her :)

Nestargel er prøvd ut, ja. Men hun satt tykke gulp i halsen av det og mnesten mistet pusten, så jeg har ikke turt å prøve igjen.. Men pustestopp har skjedd uten Nestargel også da. Synes du jeg skal tørre å forsøke det igjen??

Skrevet

Forreten- hver 3. time er kanskje ikke så ofte nei, men hun har alltid sovet i 6 timer for så å spise hver 3. time.... Også er hun jo endel våken utenom ammingene om natta også...

Skrevet

Så snodig. Gutten min har også hatt en fin rytme med mat 03 og 06 etter kl 19. Men nå er plutselig alt tull og han våknet kjempemange ganger de siste nettene. Vi får håpe det er en kort periode :) Alt forandrer seg så fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...