Gå til innhold

Har så lyst på OTH søskenvogn, noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fungerer den greit med en bag og storesøsken i vanlige vognen! Er det regntrekk til begge dele?

Har hørt så mye positivt om den, og synes helt klart den er den fineste!

Har prøvd et par ganger å kjøpe brukt, men de som ikke skal ha blodpris for sine, blir jo omtrentelig solgt før annonsen kommer ut på finn! Noen som har en å selge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker OTH til tvillingene mine så jeg har ingen erfaring i å bruke den som søskenvogn. Men er KJEMPEfornøyd med den slik jeg bruker den.

Ulemper med vognen:

-baggen er relativt liten, så man må gå over til sportsdelen tidligere. Vi byttet når jentene var 4 mnd og gikk over til liggende posisisjon med sportsdelen i stede,

-Stellebaggen blir hengende litt langt bak når de ligger og sover i sportsdelen, får den litt mot låra

-Synes lagringsplassen under vogna er litt vanskelig tilgjengelig

Positivt:

-Utrolig lett å trille!!!! Snur på en 5-øring

-Den er smal til tvillingvogn å være, kommer deg inn og ut nesten over alt

-Den veier ikke så mye (ca 15 kg)

-Lett å slå sammen og sette opp igjen (umulig å gjøre feil, så selv bestemor kan gjøre det)

-Tar mindre plass i bagasjerommet enn andre vogner

-Tar veldig lite plass i bagasjerommet hvis man i tillegg tar av hjulene (har hatt behov for å gjøre den en gang når vi skulle på 14 dagers ferie)

Vi kjøpte vogna ny og baggene brukt. Baggene blir jo brukt mye kortere tid enn andre bagger, så de vi kjøpte så ikke brukt ut en gang. Vogna er dyr, men trøst deg med at du også får mye igjen for den. Andre tvillingvogner (emmaljunga, brio, etc) synker mer i pris enn OTH.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...