Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Han er 5,5 mnd gammel og har den siste uka bæsja i forbindelse med nattmåltidene. Han fullammes og får pupp 2-3 ganger hver natt. Dette har jo ikke skjedd siden han var nyfødt, så hva kan det komme av? Det kan være bare bittelitt og også ganske mye, oftest rennende med slim og små ruglete klumper. Gutten er ekstremt stor for alderen og jeg merker at melkemengden ikke er den samme lenger. Han er stort sett veldig fornøyd, men han har ikke ro til å ta til seg den fettrike melka, da den kommer for sakte. Er så i tvil rundt alt dette. Noen erfaringer hos dere?
Babykilo Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Min gjør det også, har i grunnen alltid gjort det. Og det er så irriterende! Jeg har begynt å leke med tanken på tillegg eller litt grøt, for han har begynt å våkne så ofte om natta, og med den bæsjinga blir han så våken. Men han er bare 4 mnd, så jeg vil helst fullamme litt lenger. Kanskje gutten din trenger litt mer mat? Han er jo ganske stor nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå