Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gruer meg hver eneste gang jeg skal klippe neglene hennes og i dag skjedde det! Hun var urolig, jeg tok sikkert litt for hardt i og skar henne ganske dypt. Hun begynte å hylskrike og jeg sammen med henne. Det var noe av det verste jeg har opplevd å pårøre babyen min smerte. Følte meg som verdens dårligste mor.....har det fortsatt helt jævlig. Vær så snill og kom med råd hvordan jeg kan klippe neglene hennes på en mest skånsom måte!!!

p.s. jeg brukte negleklipper da jeg er vant til det, men kanskje n.saks er bedre

please hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia!

klipte di akkurat i dag!! hehe!!!

her bruke æ å klippe di vess han sover eller når æ mate han!

da får æ bare pappan t å holde flaska, da blir han helt roli å slapp i fingran ! kleppe bare et lite hakk på den ene sia å riv resten! går kjempe fint å har ikke hatt nå problema me det!

Skrevet

Jeg bruker saks, men gruer meg også til hver gang neglene skal klippes. Jenta mi vil ikke sitte rolig et sekund, og prøver hele tiden å få tak i saksa. Det er et svare strev! Det som funker for oss er at pappaen underholder med mye ablegøyer slik at hun er opptatt av han, og så klipper jeg så fort jeg kan neglene hennes. Alle sier at vi må klippe dem mens hun sover, men hun sover så lite og så lett, at jeg nekter å ødelegge verdifull søvn ved å forstyrre henne med negleklipping. Lykke til!

Skrevet

Jeg pleier også å ta det når han sover, med en liten neglesaks (for babyer fra apoteket)! Hvis ikke går det jo ann å bite de av, et lite rift i kanten å så rive av resten!

Men stakkars deg, det er ille å føle seg som en dårlig mor! Men det er du ikke pga et lite uhell!!! det kan skje alle!

Skrevet

klippa gutten min bittelitt i fingern en gang.. og etter det så har jeg revet/bitt neglene hans.. klarte det ikke først, men etter at jeg klipte han måtte jeg bare lære meg det!!

Skrevet

Klipper dem når han sover :-) Syns babysaks er supert jeg da!! :-)

Skrevet

Her i huset er det pappaen som alltid klipper neglene. Jeg har faktisk aldri gjort det før selv om gullet nå nærmer seg 8 mnd. Men på barselgruppa pratet en av de andre om en sånn negleskjærer av glass som dem har på apoteket.... til bruk på små babyer! Har ikke prøvd det her, men hun var visst veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...