Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Hvordan er status da?? Noen av oss har jo allerede fått babyen sin )
Mane Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Ja endelig har oktober kommet. Har idag 21 dager igjen. Men er vel ikke fødeklar ennå. Har fremdeles ikke fått alle tingene til babyen i hus. Venter på utstyr som er bestilt. Håper i det lengste at det kommer snart. Vil ha det greit NÅ!
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Blir vel sikkert november på meg da! Men gud for en spennende måned!!!!!!! Blir spennende å følge alle dere andre.) Får kose meg med lille her hjemme så lenge jeg da.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2006 Kan godt bli november på meg også. Ul termin er 24, men menstermin er den 28. Men håper jo selvfølgelig på oktober-baby. Har 23 dager igjen til termin jeg da, så er straks fødeklar. Men får ny sofa på torsdag og skal male stua før det, så snuppa kan godt vente en uke til, så vi får gjordt oss ferdig!
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Ja,greit å få ting ferdig! Har lissom ikke tid til det etterpå;O) Gikk 19 dgr over ifjor,så går nok over denne gangen også. Men kunne godt tenkt meg å ikke gjøre det;O) Skikkelig sliten,sover dårlig og fått bl. Men men,ikke lenge igjen nå)
Mane Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Må vel si meg enig med dere jeg også. Kan bli november her også. MEN er nok ikke helt innstilt på det. Har hatt et veldig fint svangerskap frem til nå, men merker at ting begynner å bli tyngre. Kvaliteten på nattesøvnen begynner det også å være så som så med. Men det er vel noe man må leve med de siste ukene.
tutsi 77 Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har også 21 dager igjen til termin..det meste begynner å komme på plass her hjemme..tror han t.o.m har festet hodet sitt nå..kjennes ihvertfall veldig sånn ut..så han kan bare komme for min del:)
Rabalder "Fødeklar" Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 Trodde fødselen skulle starte i går men det stoppet vist opp her..... Dårlig gjort. Men men har jo ikke termin før 12 oktober da. Får bare håpe det ikke blir no overtid. Føler litt på meg at det skjer no snart da....
Solita 79 Skrevet 1. oktober 2006 #9 Skrevet 1. oktober 2006 Hadde liksom et håp om at det var september som skulle bli "min" månde jeg. Meeen mini i magen var visst ikke helt enig i det. :-P Så sitter jo her da og kan ikke annet enn og vente. Noe jeg ikke er spesielt flink til, ikke spesielt tolmodig av meg se.. hehe.. Men denne månden må han i hverfall komme ut. Så oktober får bli en fin månde. Så får jeg håpe vi slipper og vente for lenge til nå. Lykke til alle sammen.
Dibber Skrevet 1. oktober 2006 #10 Skrevet 1. oktober 2006 Ja endelig er det oktober! Har termin helt i slutten, så det kan jo bli november før det skjer noe... Har hatt et forferdelig svangerskap, og ser bare så sinnsykt frem til å bli feeeeerdig! Har ikke vært borti maken til plagsomt svangerskap med de to andre barna mine. Sykemeldt fra uke 10 og helt ut... De andre gangene har jeg jobbet til nesten siste slutt. Men det der styrer man jo ikke selv... Nå er det masse lurerier på gang, med kynnere og menssmerter som lurer meg opp i stry! Når det blir alvor så tror jeg det sikkert ikke, det blir som å rope ulv-ulv! Men jeg (vi) gleder oss til å møte den lille! Håper sluttinnspurten går bra for dere alle sammen!
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #11 Skrevet 1. oktober 2006 Har 2 dager igjen...lei nå..men ser ikke ut som hun vil ut ennå.. Du da når er din termin ? =0)
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #12 Skrevet 1. oktober 2006 Endelig!! Bare 11 dager igjen og klar som et egg! Nå må da snuppa mi komme snart!..? Lykke til alle sammen! Vi må heie på hverandre hele veien..
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #13 Skrevet 1. oktober 2006 Skuffa! Jeg var helt sikker på at vannet hadde gått i dag morges, "i tilfelle"-bindet var klissvått når jeg våkna, men etter at jeg dusja har det ikke kommet ut en dritt så da er det bare å fortsette å vente...Får håpe de setter meg i gang i morra. (kontroll pga sv.diabetes og plutselig sfmål utenfor skjemaet..)
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 1. oktober 2006 #14 Skrevet 1. oktober 2006 yesss!!!!!!!!!!!!!!! 24 DAGER FOR Å VÆRE NØYAKTIG :-)))))
Minesmå:)+en til! Skrevet 1. oktober 2006 #15 Skrevet 1. oktober 2006 Heihei!!! Ja nå er det snart vår tur!!! Jeg har termin den 5.okt så i denne mnd blir gutten født uansett!! Jeg kan nesten ikke vente med å se han nå...=) Alt å klart, så bare kom du lille sjønnas!! Lykke til alle oktoberdamer!!!
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #16 Skrevet 1. oktober 2006 Klar som et egg her:-) 2 1/2 uke igjen!jiiipppi
kula 291011 Skrevet 1. oktober 2006 #17 Skrevet 1. oktober 2006 en uke igjen her, endelig oktober, snart får jeg se lille nurket mitt, blir spennende å se hva som har gjemt seg i magen i ni mnd....
lykkeligmed3 Skrevet 1. oktober 2006 #18 Skrevet 1. oktober 2006 Ja endelig er det oktober. Jeg har fortsatt 3 uker igjen til termin men er klar som et egg til å føde. Er så utrolig lei av å vente denne gangen. Skal på kontroll på tirsdag for å få vite nårtid jeg blir satt igang. Håper det blir snarest mulig;) Formen er ganske bra for tiden, synes bekkenproblemene har blitt bedre om dagene. Eneste minus er at jeg blir så fort sliten. Lykke til alle sammen
storesøster og lillebror Skrevet 1. oktober 2006 #19 Skrevet 1. oktober 2006 D nærmer seg med stormskritt nå ja. Har 27 dager igjen til termin, og 5 dager på jobb. Ser virkelig fram til permisjon nå. Sliter med å motivere meg til å dra på jobb. Jobber som lærer. Formen har vært fin hele veien, men merker at jeg blir fortere sliten nå. Har termin 28. oktober, så blir nok kanskje novemberbarn på meg også, som en del flere her tror. Sambo holder på med innspurt oppussing, så gang og barnerom står ferdig om et par dager. Mangler fortsatt noe til babyen, men tenkte å ta noen handlerunder etter at jeg går ut i permisjon.
hvite svane Skrevet 1. oktober 2006 #20 Skrevet 1. oktober 2006 Endelig oktober:))) Har ordnet istand soverommet,vasket klær/sengetøy,satt sammen stellebord og når vi gjorde dette så var jenta så aktiv!! Spørs om det ikke blir november på meg og for termin er 27,uansett nå gleder jeg meg virkelig,også vil jeg ønske lykke til til alle sammen,klem:))))
Harald Ripultfør Skrevet 1. oktober 2006 #21 Skrevet 1. oktober 2006 Jippi, oktober!! Jeg går bare å venter nå jeg... Har endel kynnere, men ikke noen mensmurringer eller noe sånnt.. Men nå er jo terminen om 17 dager da... Bare jeg slipper å gå over tiden!! Gleder meg sååå fælt til å bli kvitt halsbrannen, sove på magen, og se lille babyen min =)
Boogie Skrevet 1. oktober 2006 #22 Skrevet 1. oktober 2006 Ja, slenger meg på denne. Her er nurket velkommen hvilken dag som helst og jo før, jo heller :-) 16 dager igjen til termin, så det kan jo enda drøye litt, men jeg er klar som et egg!!
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 1. oktober 2006 #23 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har termin i dag, men mini ser ikke akkurat ut til å være på vei ut enda... Men oktober baby blir det nok uansett. Den får ikke lov (heldigvis!) å være i magen en hel mnd til
JUHU!:) mamma til 3:) Skrevet 1. oktober 2006 #24 Skrevet 1. oktober 2006 TJOHO!! endelig... termin 26.10 her....håpe, håpe det skjer noke snart! Lykke til folkens.....
Billy 2 Foedeklar Skrevet 1. oktober 2006 #25 Skrevet 1. oktober 2006 Endelig !! Jeg har ikke termin før om 25 dager, men alt er klart så babyen kan bare komme. Første mann kom 2 uker før tiden så håper på en gjenntakelse, skal på modnings akupunktur på tirsdag, håper det har effekt. Har vært mye plaget med bekkenet , men nå som babyen har sunket lenger ned er dette faktisk blitt mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå